In borítómánia Időtlen szerelem Nalla

Borítómánia #4

Bevallom, már kb. 15 perce úgy ülök itt, mint egy kuka, ugyanis fogalmam sincs, hogy milyen borítót/borítókat mutassak meg nektek. Rengeteg meseszép borítót láttam már, de jelenleg valahogy, ha arra gondolok, hogy tökéletes borító, egy sem jut eszembe.

Aludtam rá egyet, és végül az jutott eszembe, hogy mi lenne, ha egy trilógiát mutatnék be nektek? Egy olyat, aminek a részeinek majdnem tökéletes a borítója, és már azzal megfogott magának elsőre, hogy milyen szép. És miután elolvastam az első részt is, már tudtam, hogy új kedvenc trilógiát üdvözölhetek. Ez pedig nem más, mint az Időtlen szerelem trilógia.




Tehát erről a három gyönyörűségről beszéltem. Elárulom azoknak, akik még esetleg nem olvasták a trilógiát, hogy belül olyan színűek a betűk, mint amilyen a borító is, vagyis rózsaszín, kék és zöld. Akit pedig esetleg érdekelne a személyes véleményem a kötetekről, annak elmondom, hogy rengeteget nevettem rajtuk, néha kicsit törtem a fejem, hogy "mi is van most pontosan?", és természetesen ámuldoztam férfi főszereplőnkön, Gideon-on, hogy mennyire cuki stb., ez valahogy egyik könyvből sem maradt ki nálam :))

>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése