In Catching Fire Coldplay coming soon film várható könyvadaptáció Vicky

Catching Fire - Játékosok+Soundtrack


Az előző posztba már nem tettem bele, de aztán mégis úgy gondoltam, hogy megosztom veletek, hátha nem láttátok még. Na szóval, a készítők nyilvánosságra hozták a játékosok karakterposztereit. Hogy milyen játékosok? Ha olvastad a könyvet, akkor tudod, ha meg nem akkor spoiler lenne, de szerintem nem nehéz rájönni (főleg, hogy az előzetesekben is benne van.:) Már csak az ok a lényeg, ami meg majd kiderül a filmből. De persze nyugodtan elolvashatjátok a könyvet is, ha még nem tettétek meg. Úgy lesz az igazi a film.

És akkor a poszterek:










És itt a legújabb trailer is:

Továbbá nyilvánosságra került, hogy a film zenéje a Coldplay új száma lesz, amit direkt ehhez a filmhez írtak a srácok. A szám címe Atlas és a következő tweetet osztották meg róla a srácok:
"Tisztelem és csodálom a Coldplayt, és fel vagyunk villanyozva, hogy milyen jól kapcsolódtak a filmen belüli témákhoz és ötletekhez. A rendíthetetlen szenvedélyük és izgalmuk a projekt iránt még tovább fokozta az együttműködést, és alig várjuk, hogy  megosszuk ezt a zenét a közönséggel az egész világon." - mondta Francis Lawrence, a Catching Fire rendezője.

Ugyebár a film November 22-én kerül a nyilvánosság elé, ugyanakkor a zenét, ahogy arra a rendező is utalt, már hamarabb, augusztus 26-án megosztják a rajongókkal. Személy szerint én alig várom.


>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése