In havi összesítés Nalla Vicky Zsina

Havi összesítés #2 - július



Mivel már augusztus 9-e van, elérkezett az ideje egy újabb havi összesítésnek. A blog szempontjából (szerintem) egy jó hónapon vagyunk túl, sok érdekes bejegyzés született, még olyan híreket is olvastam, amik nekem is újak voltak, ami azért elég vicces, ha azt nézzük, hogy én is a blog szerkesztője vagyok :D 
Tehát összesen 37 új bejegyzés született. Ezek nagy részét a hírek tették ki, de bőven olvashattatok könyv és film kritikákat, vagy éppen ha olyan kedvünk volt az aktuálisan kedvenc borítóinkat hoztuk el nektek, illetve egyéb nyalánkságokkal is elkápráztattunk titeket. És akkor most jöjjön az egyéni összesítés:

Nalla:

Ezeket olvastam:
  • Cora Carmack: Szakítópróba
  • Jennifer L. Armentrout: Obszidián
Újraolvastam:
  • Diana Gabaldon: Outlander – Az idegen
  • Nalini Singh: Angyalvér
  • Nalini Singh: Angyalcsók
  • Nalini Singh: Angyalkard
  • Nalini Singh: Angyali szárnyalás
  • E. L. James: A szabadság ötven árnyalata
  • Sylvia Day: Hozzád kötve
  • Richelle Mead: A végső áldozat
Belekezdtem:
  • Karen Marie Moning: Iced - Megnyílik az ég
  • Sylvia Day: Egymásba fonódva
Megvettem:
  • Sylvia Day: Egymásba fonódva
  • Richelle Mead: Vámpírakadémia
  • Richelle Mead: Dermesztő ölelés
  • Richelle Mead: A halál csókja
  • Richelle Mead: Véreskü
  • Richelle Mead: Örök kötelék
  • Richelle Mead: A végső áldozat
  • Karen Marie Moning: Iced - Megnyílik az ég
  • Nalini Singh: Angyali szárnyalás
Hinnye, így végignézve talán túl sok könyvet vettem ebben a hónapban (is). De mentségemre szóljon, hogy Richelle Mead könyveit 2+1 akcióban vettem, így azért egy kicsit olcsóbb volt, plusz az Angyali szárnyalást is féláron vettem. 
Augusztusban több könyves bejegyzéssel készülök, két könyvhöz már meg is van a terv. Az egyik természetesen az Obszidián lesz, a másikat pedig nem árulom el, legyen meglepetés (nem feltétlenül mostani olvasás). Nemsokára véget ér a Teen Wolf 3. évadának első fele, nagy valószínűséggel ennek is szentelek egy röpke bejegyzést, illetve ha esetleg befejezem a Big Time Rush 2. évadát, akkor arról is írok egy picit. És természetesen még ezekhez jönnek az "elkapott a hév, írjak már valamit" bejegyzések, amik foglalkozhatnak borítókkal, idézetekkel, vagy ami éppen kipattan  fejemből. Előre is elnézést kérek, ha esetleg nem sikerül mindent megvalósítani, amit tervezek, de augusztus végén osztályozó vizsgázok két tantárgyból, októberben pedig érettségizek, így a blog sajnos jelenleg nem az első helyen szerepel :/ 





Vicky:


Ezeket olvastam:
Először is folytattam az Anita Blake sorozatot, ha már így belelendültem: Hit List, Kiss the Dead. Ezen kívül mivel nem bírtam kivárni a magyar megjelenést elolvastam az Obszidián következő részét az Onyxot is. Elkezdtem a Fumax egy igen ígéretesnek tűnő új fantasy sorozatot is a Riyria-krónikákat: Trónbitrolók, Az elfek tornya. (Hát igen, feltétlen új sorozatot kellet kezdenem, nincs így is elég megkezdett:) Ezeket leszámítva elolvastam még a Gyönyörű rohadékot. 

Ezeket kezdtem el:
  • Laurell K. Hamilton: Affliction - már nem kell sok és befejezem és utána egy ideig le kell állnom a sorozattal, legalábbis addig míg ki nem adja az írónő az új részt, úgyhogy egy ideig nem foglak titeket több kritikával bombázni Anitáról:)
  • Maria Lu: Született tehetség
  • John Green: Csillagainkban a hiba - ezt a két könyvet még júniusban kezdtem, de az utóbbi időben annyira nem volt hozzájuk hangulatom...de persze ezeket is be fogom fejezni, aggodalomra semmi ok:)
  • Tahereh Mafi: Ne érints!
  • Gregg Rosenblum: Revolution 19
Könyvhörcsög - avagy a vásárolt/megrendelt  könyveim:
  • Tahereh Mafi: Ne érints!
  • Kiera Cass: A párválasztó
  • Gayle Forman: Hová tűntél? - ajándék volt a GABOs rendelésemhez (az ilyenekből sosem elég :)
  • Michael J. Sullivan: Trónbitorlók
  • Michael J. Sullivan: Az elfek tornya
  • Robin Hobb: A bűvös hajó - 150 Ft-ért szinte könyörgött, hogy elhozzam
Filmek szempontjából három filmről született kritika a Szerelem és egyéb katasztrófákról, a Rubinvörösről és A magányos lovasról. Augusztusra talán még sorozatról is hozok kritikát, de ez még nem biztos, mert fogalmam sincs, hogy kéne megírnom, de úgy érzem, hogy a Suits megérdemli, hogy írjak róla. A híreket is próbáljuk naprakészen, na jó inkább úgy mondom, hogy frissen hozni nektek a jövőben is, valamint a rovatokat is visszük tovább. Persze az ötleteke, észrevételeket és kritikákat várjuk szeretettel. Ja és igen, mielőtt elfelejtem, hamarosan lesz külön email címe is az oldalnak, hogy írhassatok nekünk :)



Zsina:

Ezeket olvastam:
  • Patrick Ness: Kés a zajban
  • Patrick Ness: Válasz és Kérdés
  • Patrick Ness: Háború a békéért
  • Tahereh Mafi: Ne érints!
  • George Orwell: Állatfarm
Újraolvastam:
  • Richelle Mead-Vámpírakadémia
  • Richelle Mead: Dermesztő ölelés
  • Richelle Mead: A halál csókja
  • Richelle Mead: Véreskü
  • Richelle Mead: Örök kötelék
  • Richelle Mead: A végső áldozat
Megvettem:
  • Patrick Ness: Kés a zajban
  • Patrick Ness: Válasz és Kérdés
  • Patrick Ness: Háború a békéért
  • Tahereh Mafi: Ne érints!
  • Richelle Mead: Dermesztő ölelés
  • Richelle Mead: A halál csókja
  • Richelle Mead: Véreskü
  • Richelle Mead: Örök kötelék
Zsina

>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése