In 4 pont Drew+Fable sorozat Monica Murphy new adult romantikus trauma Ulpius-ház Vicky

Vicky: Monica Murphy - Heti csaj


Átmenetiség. Ezzel a szóval jellemezhetném az életemet az utóbbi néhány évben. Átmenetileg dolgozom, amíg meg nem szabadulok innen. Átmenetileg a kisöcsém anyukája vagyok, mivel anyánk szart sem törődik velünk. És átmeneti csajszi vagyok, mert könnyen megkaphat bárki. Legalábbis a pletyka szerint.

Most éppen Drew Callahan átmeneti csaja vagyok. Ő az egyetemi futballcsapat sztárja, és körülrajongják. Gyönyörű és édes srác – és rejtőzködőbb, mint én. Ő vezetett be engem ebbe a hamis világba, ahol láthatóan ki nem állhatnak engem. És ahol mindenki akar tőle valamit. Bár az egyetlen dolog, amit, úgy tűnik, ő akar, az…
Én vagyok.
Már nem tudom, mit higgyek. Csak azt tudom, hogy Drew-nak szüksége van rám. És én mellette akarok lenni.

Mindörökké.

Pillecukor
A Heti csaj az Ulpius új sorozatának, a New Adult könyveknek az egyik kiadott példánya. Már megjelenés előtt felfigyeltem rá és amint lehetőségem volt rá meg is rendeltem. Ennek persze az volt a hátránya, hogy nem láttam még élőben, így óriási volt a meglepetés, mikor kézbe kaptam és
megláttam milyen vékonyka. Megijedtem, hogy úgy fogok járni vele, mint a Meztelenüllel, de szerencsére ez a könyv ezerszer jobb.

Gazdag család. Jó jegyek. Tökéletes kinézet. Football tehetség. Drew Callahan a tökéletes srác. Legalábbis kívülről. Azonban sötét titkokat rejteget, amit senki se tud, és aminek következtében mindenkitől elzárja magát. A Hálaadásra haza kell látogatnia gyűlölt szülővárosába, de ehhez szüksége van egy álbarátnőre. És itt jön a képbe Fable, akiről azt tartják, hogy bármire kapható. Fablenek egyedül kell eltartania 13 éves öccsét és alkoholista anyját, ezért nem tud nemet mondani Drew ajánlatára, mikor kiderül, hogy 3000 dollárt kap cserébe. Egy hét. Annyit csak kibírnak.

Az elején lassan indult be a sztori, kicsit akadozónak éreztem a történetvezetést, de ez idővel elmúlt és a történet teljesen magával sodort. Mint mondtam nem egy hosszú könyv és az időtartama is csupán egy hét, de nem éreztem úgy, hogy összecsapott lenne a sztori. Aki egy könnyed, romantikus olvasmányra számít az csalódni fog, mert ez a könyv a titkokról és a menekülésről szól. Már önmagában Fable története is nehéz teher, de ha ehhez még hozzáadjuk Drew fájdalmát és titkait egy igazán nehéz sorsú párost kapunk. Nem nagyon lehet spoilermentesen írni a könyvről, hisz legfőképpen a titkokról és a bűntudat alóli felszabadulásról szól. Ezeket a bizonyos titkokat hamar össze lehet rakni, nem is kell megvárni míg fellebben a fátyol, de mégis mindig kapunk hozzá egy kis plusz információt, amitől csak még rosszabbul érezzük magunkat és amitől csak még jobban meg akartam tépni Drew mostohaanyját. De rég utáltam ennyire egy szereplőt. 

Fable
Fabletől először féltem, azt hittem nem fogom tudni megszeretni, de pozitív csalódást okozott. Erős, talpraesett csaj, aki képes volt áttörni a Drew köré épített vastag falakat és megnyugvást nyújtani neki a hosszú évek szenvedései után. Le a kalappal előtte.
Drew
Drew viszont nem a tipikus főhős. Persze szexi, agyeldobós pasi, akitől az összes csaj elolvad, de annyi sebet hordoz magában, hogy nem ez lesz a lényeg. Komolyan a könyv olvasása közben legszívesebben magamhoz öleltem volna, hogy kisírhassa magát. Persze csak miután megfojtottam Adelet. Régen találkoztam már ennyire beteges karakterrel. Drew apját se értettem. Nem hiszem el hogy nem vette észre. Hisz évekig tartott!! Ennyire nem akarta észrevenni, vagy tényleg ennyire vak volt?!

A befejezésre ilyen formában számítottam, mert így reálisabb lett a sztori, és persze nem utolsó sorban így sokkal jobban várom a következő részt, de aki szereti a cukormázat az csalódni fog a könyvben. 

Összességében szerettem a könyvet, még ha rövid is volt. Azoknak ajánlom, akik szeretik a romantikát, de nem a cukormázas fajtát. Valamint aki szereti az akciódús könyveket, az ne vegye a kezébe, mert itt főleg az érzelmeken van a hangsúly. Megbotránkoztató, feszültséget keltő könyv egy kis romantikával fűszerezve. Mindenesetre végre egy újabb Ulpiusos könyv, amit érdemes volt megvenni. Remélem a Soha határa is ebbe a kategóriába fog tartozni, mert már az is itt csücsül a polcomon és várja, hogy elolvassam.
Következő rész: 

4/5

Borító: 3/5- az eredeti borítót kaptuk, de én nem vagyok tőle elájulva
Karakterek: 4/5- mivel ez inkább lélektani könyv, így a karakterek kidolgozottsága elengedhetetlen, de szerencsére ebben nincs hiba.
Történet: 4/5
Kedvenc szereplők: Drew

Kiadó:Ulpius-ház kiadó
Oldalszám: 288.o. - de ebből kb. 40 oldal a kiadótól már megszokott előzetesek, szóval ne számítsatok egy hosszú könyvre
Kiadás éve: 2013
Eredeti cím: One Week Girlfriend

 Részlet itt (a kép alatt kattintsatok a BELELAPOZÁS-ra)
>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése