In havi összesítés Nalla Vicky Zsina

Havi összesítés #3 - Augusztus


Elérkezett a Szeptember, ami egyrészt szomorú mert véget ért a nyár és kezdődik az iskola de a könyvmolyoknak öröm is hiszem rengeteg könyvmegjelenés várható az ősz folyamán.

A blog szempontjából szerintem nagyon jó hónapot zárunk.Összesen 28 bejegyzés született ami ugyan nem olyan jó mint a július de mentségünkre szóljon hogy mindhárman nyaraltunk és Vicky meg Nalla gőzerővel készültek az osztályozókra. A Megjelenésre várva-című bejegyzések voltak a legnézettebbek, amikből megtudhattátok, hogy a kiadók milyen könyveket terveznek kiadni még ebben az évben. De ezen kívül olvashattatok könyvkritikákat, filmhíreket és a kedvenc borítóinkat is megmutattuk téma szerint. És akkor jöjjenek az egyéni összefoglalók:

Zsina:

Számomra az augusztus első fele nyaralással telt, aztán másik felében pedig egy olyan dolog történt amire egyáltalán nem voltunk felkészülve és eléggé megviselt, úgyhogy nem igazán volt se időm, se pedig hangulatom olvasni. Így az egyetlen könyv amit olvastam és kritikát is írtam róla az Rainbow Rowelltől az Eleanor & Park. Remélem a következő hónapban lesz hangulatom az olvasáshoz, de ezt így előre nem tudom megmondani. Mindenesetre mindenkinek jó sulikezdést és sok könyvben gazdag szeptembert kívánok. :)


Zsina


Vicky

Ez a hónap nem csak Zsina számára volt könyvekben szegényebb, mint az előző, hanem nálam is. A nyaram nem teljesen úgy alakult, ahogy terveztem (de persze ez a végére mindig így lesz:) és augusztusra nagyon sok minden felhalmozódott, valamint nyaralni is voltam egy hétre, ahol szintén nem tudtam sokat olvasni. Így a könyvkritikákban nem bővelkedtem, de helyette próbáltam minél több hírt és érdekességet összeszedni kárpótlásul. De akkor nézzük is az augusztusi termést:


Ezeket olvastam:

Sikerült befejeznem a Vérmacska 2.-vel Simon Tamás sorozatát és két new adult könyvet is sikerült elolvasnom, mégpedig a Heti csajt és a Szakítópróbát, valamint elolvastam életem első M/M könyvét is, a Cut & Runt.  Befejeztem egy időre az Anita Blake sorozatot is az Affliciton-nal, valamint elolvastam még a Napos oldalt.


Szokás szerint a könyvespolcom is bővült:
  • Monica Murphy: One Week Girlfriend – Heti csaj 
  • J. A. Redmerski: A soha határa 
  • S. C. Stephens: Esztelen
  • Rachel Vincent: Rogue – Latrok 
  • Jennifer L. Armentrout: Opal  
  • Jennifer L. Armentrout: Origin
Remélem a szeptember kicsit gazdagabb lesz könyvekben, de ahogy így látom nem sok valószínűségét látom. Hát igen, vége a nyárnak...



  Nalla:

Az augusztus nem csak Vicky és Zsina számára volt kicsit zűrös, hanem nekem is. Voltam ugyebár nyaralni egy hetet, ez idő alatt mindössze egy fél könyvet sikerült elolvasnom, ami pedig a többi időt illeti, hát, mondjuk úgy, hogy minden mást csináltam, csak épp nem olvastam. Egy ideje valahogy nem találok olyan jó könyvet, ami pár óránál tovább leköt, és ez nagyon zavar. Mindegy, remélem, hogy nemsoká találok valami olyat, amiről még akár bejegyzést is tudok írni.

Ezeket olvastam:

Újraolvastam:
  • Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás
  • Sherrilyn Kenyon: Pokoli tűz
  • Lisa Kleypas: Csábíts el pirkadatkor
  • Lisa Kleypas: Bűvölj el alkonyatkor
Megvettem:
  • Loretta Chase: Egy különleges hölgy
  • Loretta Chase: Egy lehetetlen úr
  • Julia Quinn: Csudajó

>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése