In 5* pont alakváltó boszorkány erotikus Halhatatlanok alkonyat után isten(ek)/istennő(k) Kresley Cole mágus/varázsló paranormális romantika romantikus Ulpius-ház valkűr vámpír vérfarkas

Vicky: Kresley Cole - A gyönyör sötét hercege

Halhatatlanok alkonyat után #9


Szépség és szörnyeteg…
Lucia, a gyönyörű, csábító valkűr, és Garreth MacRieve, Lykae hercege, a parázsló szemű, szenvedélyes vérfarkas elsöprő erejű románca titkokkal és veszélyekkel terhelt – pusztulást hozhat a lányra és szeretteire is. Ám a fékezhetetlen vágynak semmi sem állhatja útját, Lucia érintése felkorbácsolja Garreth érzékeit, míg a férfi csókjának ellenállni lehetetlen.
Garreth mindenáron birtokolni akarja ezt az őrjítő nőt, védelmezni szeretné, de hogyan tudná rávenni, hogy Lucia elfogadja őrzőjének?
Egyetlen megoldás kínálkozik: Garreth kihasználja a nő gyengeségét – azt, hogy olthatatlanul vágyik a szerelmére…

Végre! Olyan rég óta várok már erre a részre, hogy el se hittem mikor végre megjelent és elkezdhettem olvasni. Kresley Cole az egyik olyan író, aki megszerettette velem a paranormális romantikát és akinek a könyveit bármikor bárhol elő tudom venni és hatvanhatodjára is újraolvasni. Azonban most, hogy vége lett ennek a résznek is, egyrészt utálom magam, hogy ilyen hamar kiolvastam (2 nap, de csak azért mert suliba kellett mennem:), másrészt meg nem értem eddig még miért nem vettem meg az egész sorozatot angolul. Akkor nem kéne várnom több évet (!) egy részre, hála az Ulpius olvasókínzó magatartásának. Úgyhogy már készítem is a pénztárcám a következő részre, mert ilyen befejezés után nekem azonnal kell a következő rész.

Garreth és Lucia párosával már az első részben találkozhattunk és azt követően is újra és újra említést kaptunk a sorozat részei alatt a kalandjukról. Számomra már az első részben szimpatikusak voltak, így nagyon kíváncsi voltam a kis fogócskájukra. A könyv cselekményének időtartama jóval hosszabb, mint az előző részeké, hisz a fogócskájuk eltartott egy darabig, ennek köszönhetően egy átfogóbb képet kapunk magáról a sorozat fő száláról is. Magát a cselekményt két részre tudom osztani:

Az első része Lucia és Garreth szemszögéből mutatja be az 1. rész eseményeit, párhuzamosan Emma és Lachlain egymásra találásával, így sok kérdésre választ kapunk, ami az első kötet olvasása során felmerült bennünk. Természetesen, hogy ne legyen olyan unalmas, nem mutatja be olyan részletesen azokat a momentumokat, amiket már olvashattunk a Vámpíréhségben, csak azok szerepelnek, amik fontosak a párosunk kapcsolatának alakulása szempontjából. Ennek örültem, nem akartam ugyanazokat a cselekményeket olvasni még egyszer, de óhatatlanul az lett a következménye, hogy egyfolytában ugráltunk az időben. Na már most, ami ezzel a problémám volt, hogy ez nincs jelölve. Nincs jelölve, hogy mennyit ugrik az időben, vagy legalább egy esemény meg lenne nevezve támpontnak. Semmi. Számomra különösebben ez nem okozott ugyan problémát, mert már nem egyszer olvastam az első részt, de azoknak akik nem olyan elvetemült rajongók, mint én, és nem emlékeznek minden kis részletre az első részből, ajánlom, hogy olvassák újra, mert különben lehet, hogy néhol kicsit össze fognak zavarodni.

A második részben szintén ugrunk az időben, pontosan egy évet. Ekkor már egy éve együtt van Emma és Lachlain, valamint Bowen és Mariketa is egymásra talált már. Ennek köszönhetően, olyan volt, mintha egy keretbe foglalta volna az eddig történteket és röviden össze is foglalta számunkra a sorozat eddigi eseményeit, ami nekem kifejezetten tetszett. 
– Minden amire szükséges lesz, a Contessa fedélzetén vár rád. – A vonal recsegni kezdett. – Ó, és vigyázz a baráo da borrachával és a guardiaóval. Lucia beszélt portugálul egy kicsit.
– Óvakodj a kaucsukbárótól és az őrzőtől?
Még több zaj a vonal másik végéről.
– Nem hallak… hívj vissza… sok szerencsét…
– Nix, tudom, hogy csak te csinálod ezt a zajt. – Elképzelte, ahogy nővére a markán keresztül közvetlenül a kagylóra fúj. A zaj hirtelen megszűnt. – Miért?
– Ez kevésbé tűnt bunkónak, mint a másik lehetőség.
– Mint mi?
Klikk.
Maga a cselekmény is fantasztikus lett, imádtam a kalandokat az Amazonason, és a harcot az...ellenséggel (nem akarok nagyon spoielerzni ezért csak ennyit mondok). Kifejezetten teszik, ahogy az írónő összefonja a különböző népek legendáit a könyveiben és belehelyezi azokat egy varázslatos világba. 
Természetesen a pörgős cselekmény mellet fontos szerepe volt a romantikus szálnak is, ami a már jól megszokott módon teljesen magával ragadott. Szerettem mind Garrethet, mind Luciát és örültem, hogy ebben a részben a két kedvenc fajom képviselői találnak egymásra (valkűr és lykain). Imádtam Garrethet a kitartásáért és állhatatosságáért, és azért a tényért, hogy bármit megtett Luciáért (skót akcentus!) és Luciát is szerettem a hihetetlen ereje (borzalmas egy múltja volt szegénynek) és ragaszkodása miatt. Tetszett még a történetben a kapcsolatuk alakulásának a menete, ahogy lépésről lépésre alakult ki a szerelmük, nem pedig a sok romantikus könyvben megszokott nevetségesen gyors hirtelenséggel.

Régebbi szereplők is feltűntek legnagyobb örömömre, de azért olyan sokat nem tudtak szerepelni, hisz a könyv legnagyobb része az Amazonason játszódott. De aminek kifejezetten örültem még, az Regin múltjának néhány részlete. Eddig is bírtam a csajt, de ezek után még sokkal kíváncsibb vagyok rá.

És a vége...Kresley Coletól már megszoktam ugyan a kis utalásokat és sejtéseket, amik meg tudnak őrjíteni, na de ez a függővég. Mégis, hogy fogom kibírni a következő részig?! Most akarom a következőt. Azonnal.
Következő rész: 

U.i.: Egy valamit még meg kell említenem, mert nem hagyhatom szó nélkül, igaz ez nem az írónő hibája. Ez pedig nem más, mint a fordítás. Igen, megint voltak benne értelmetlen mondatok és félrefordítások, de most nem is ezt akarom kiemelni, mert sajnos ezt már megszokhattam. Ami viszont kicsapta a biztosítékot, hogy már megint máshogy fordítják az állandó kifejezéseket. Ugyan ez volt a Sötét vadász sorozatnál is és már ott is a falra másztam tőle. Miért kell ez? Miért nem lehet ugyan azokat a kifejezéseket megtartani egy egész sorozat alatt?! Értem én, hogy fordító váltás volt, de nem lehetne ezeknek előtte utánaolvasni? örökösödés ->felemelkedés stb.

Összességében imádtam ezt a részt is, és mindenkinek csak ajánlani tudom a sorozatot, aki egy kicsit is szereti a paranormális romantikát. Van benne minden, ami kell: kalandok, izgalom, pörgés, szerelem és forró jelenetek egy jó nagy adag humorral körítve. Kötelező darab.
5*/5 

Borító: 3/5 - a képen még egész jó, de élőben. Valami borzadály ez a foszöld.
Karakterek: 5*/5
Történet: 5*/5
Kedvenc szereplők: Nüx - az örök kedvenc

Kiadó:Ulpius-ház kiadó
Oldalszám: 428.o.
Kiadás éve: 2013
Eredeti cím: Pleasure of a Dark Prince

Részlet a könyvből itt
>

Related Articles

2 megjegyzés:

  1. Szia :) Ennek a könyvnek van 2. része?

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Igen, ez már a sorozat 7. része, a 2.-nak a címe Vámpírszerető. De itt meg tudod nézni a teljes sorozatot: http://moly.hu/sorozatok/halhatatlanok-alkonyat-utan

    VálaszTörlés