In 3 pont alakváltó angol Anita Blake sorozat Berkley fantasy Laurell K. Hamilton LMBT nekromanta novella paranormális romantika romantikus szukkubusz Vicky

Vicky: Laurell K. Hamilton - Dancing, azaz újra egy kis Anita Blake

Anita Blake #22,5

Vampire hunter Anita Blake leaps into uncharted territory in the all-new novella from #1 New York Times bestselling author Laurell K. Hamilton.
For most people, summer barbecues are nothing to be afraid of. But Anita isn’t exactly plain vanilla—and neither is her love life. So it takes a special kind of courage to attend a barbecue thrown by her friend Sergeant Zerbrowski. Walking into a backyard full of cops and their families with wereleopards Micah and Nathaniel both looking gorgeous on her arm won’t be easy, even with almost-four-year-old Matthew Vespucci to break the ice…
Anita is determined to have a good time with her family, just like everyone else. But it doesn’t take long for tensions to rise among the adults and kids. And Anita will learn that gossip and innuendo can be just as dangerous as anything the undead can throw at her…
Includes a preview of Affliction, the new Anita Blake, Vampire Hunter novel

Tudom, megígértem, hogy a közeljövőben nem fogok több Anita Blakes bejegyzéssel jönni, de aztán láttam, hogy megjelent ez a novella és természetesen nekem muszáj volt elolvasnom. A novella cselekménye időrendben az Affliction előtt játszódik és a 22. részben többször is meg van említve ez a bizonyos barbecue. Mivel novelláról van szó értelemszerűen nem egy hosszú terjedelmű mű - mindössze 60 oldal - de én még ezt is soknak éreztem.

Na de akkor mielőtt még belemennék a részletekbe, pár mondatban összefoglalom a történetet. Anita, Nathaniel és Micah Zerbowskihoz hivatalos egy kerti partira és magukkal viszik a 4 éves Matthewt is, akire vigyáznak még Monica nincs a városban. A probléma ott kezdődik, hogy nem csak ők, de még rajtuk kívül egy csomó kolléga is hivatalos a családjukkal, akik közül nem mindenki viseli jól a másságot. Vajon, hogy tudják kezelni a helyzetet Anitáék? (Megsúgom: pont úgy, mint mindig.)

Igazság szerint a cselekménye nem adott semmi pluszt a sorozat főszálához, de egy kis betekintést nyújtott Anita Nathaniel és Micah életébe. Ezzel nem is lenne semmi bajom. A problémám ott kezdődik, hogy nem nyújtott semmi újat. Ugyan azokkal a problémákkal kellett szembenézniük a barbecuen, mint az előző x részben és én már ezt nagyon kezdem unni. Igen, 3-an élnek együtt/szeretik egymást/fekszenek le, és igen rengetegen (főleg rendőrök) ezt rossz szemmel nézik és nem tudják elfogadni. Igen, felfogtam, lépjünk már tovább könyörgöm. És sajnos untam a novellát is, pedig jó kis történetet ki lehetett volna belőle hozni, - és értékeltem a szándékot is, hogy ha csak egy kis szösszenet erejéig is, de visszacsöppenhessünk egy kicsit Anita világába a következő részig -  de sajnos ez most nem jött össze.

Ami viszont tetszett, az a táncos rész volt, és bár az üzenete kicsit erőltetett lett és nagyon érződik rajta a tanító szándék, mégis jó ötletnek tartottam.


Összességében, nem bántam meg, hogy elolvastam, de ha kihagyod se veszítesz sokat.

3/5
Borító: 2/5
Karakterek: 5/5
Történet: 2/5
Kedvenc szereplők: Zerbowski

Kiadó: Berkley
Oldalszám: 60.o.
Kiadás éve: 2013

>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése