In film karácsonyi ráhangolódás Vicky

Karácsonyi ráhangolódás - filmajánló


Ha már könyveket ajánlottam az ünnepekre, akkor úgy gondolom a filmek se maradhatnak ki. Igazság szerint karácsonykor én, személy szerint legszívesebben meséket és animációs filmeket szeretek nézni. Igazából nem is tudom miért, talán, mert ilyenkor újra gyereknek érzem magam és felidéződnek az emlékek, mikor még azt hittem, hogy a Jézuska hozza az ajándékokat a fa alá:) Ebből adódóan animációs filmeket hoztam, szám szerint hármat is:

Az elsőt, Az öt legendát (Rise of the Guardians) még tavaly néztem meg a mozikban és egyszerűen imádtam. Mert attól függetlenül, hogy a mesékre jellemző elemeket mind hordozz, mégis sokkal mélyebb gondolatokat is feszeget, így egyaránt jó kicsiknek és nagyoknak is. Sokat lehet rajta mosolyogni is és az animációja is gyönyörű, így mindenképp ajánlom, így karácsony előtt. Nem utolsó sorban pedig, Jacket is csak imádni lehet:)

Tartalom:
Vajon van Húsvéti Nyuszi? És Mikulás? És Fogtündér? És Homokember? Hát persze! Vannak, amíg van gyermek, aki hisz bennük. Igen ám, de a gonosz Szurok azt szeretné, ha a gyermekek csak benne hinnének. Vagyis a mumusban. Ezért aztán az álmokból rémálmokat csinál, az örömből félelmet, a fényből sötétséget. Így az "őrzők", a gyermekálmok védelmezői nagy veszélybe kerülnek. Ám akad egy új segítségük, egy új őrző, Dér Jankó, az ötödik legenda.


A következő film Tim Burton nagysikerű alkotása, a Karácsonyi lidércnyomás (The Nightmare Berfore Christmas), amit idénre terveztem be megnézni.

Tartalom:
Az ünnepek birodalmában járunk. Halloween város ceremóniamestere, Rosszcsont Jack belefásulva a sok kötelező rémisztgetésbe, ellátogat a közeli Karácsonyvárosba, ahol megirigyli a Mikulás izgalmas munkakörét. Elraboltatja a Mikulást, és átveszi a karácsonyi feladatokat. A megszokott labdák és babák helyett ezúttal levágott fejű rongyláb meglepetések várják a gyerekeket a fa alatt.


És az utolsó, amit hoztam nektek egy nagyon friss film a a Disneytől, amit most kezdtek játszani a hazai mozik. A Jégvarázs (Frozen) az ünnepi hangulat mellett a testvéri szeretetre helyezi a hangsúlyt, ami szerintem nagyon jó húzás volt a Disneytől. Így ez a film is tervbe van véve és remélem fogom annyira élvezni, mint az Aranyhaj, és a nagy gubancot élveztem annó.

Tartalom:
Amikor egy gonosz varázslatnak köszönhetően a királyság az örök tél fogságába esik, Anna, a félelmet nem ismerő optimista összeáll az extrém hegyi emberrel, Kristoffal és az ő hűséges rénszarvasával, Sven-nel, hogy közösen megtalálják Anna testvérét, Elsát, a Hókirálynőt, és véget vessenek fagyos varázslatának. Az Everesthez hasonlítható körülmények közt, titokzatos trollokkal, és a lenyűgöző és igazán vicces Olaf nevű hóemberrel is találkoznak. Annának és Kristoffnak mágikus kalandokkal kísért útjukon a természet erőivel kell dacolniuk, hogy megmentsék a királyságot a teljes pusztulástól.
>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése