In 5 pont boszorkány démon erotikus fantasy ghoul Halhatatlanok alkonyat után jós Kresley Cole paranormális romantika romantikus Ulpius-ház valkűr vámpír vérfarkas wendigó

Kresley Cole - A sötétség démona

Halhatatlanok alkonyat után #10

Kresley Cole – akinek regényei állandó szereplői a New York Times bestsellerlistájának – perzselően forró meséje egy vámpírvérrel fertőzött, kitaszított démonról és egy sebezhető, fiatal boszorkányról, akit a férfi megvéd mindenkitől – ha kell, még önmagától is. 
EGY VESZÉLYES DÉMON, AKINEK NEM KÉPES ELLENÁLLNI… 
Malkom Slaine: kínozza sötét múltja, gyötri a vámpíréhség, a védelmét élvező zöld szemű lány pedig a pusztulás szélére sodorja. 
EGY ŐRJÍTŐ BOSZORKÁNY, AKIT A MAGÁÉNAK AKAR… 
Carrow Graie: elrejti a bánatát, csak a következő bulinak és csínytevésnek él. Egészen addig, amíg nem találkozik egy kínlódó harcossal, aki érdemes rá, hogy megmentsék. 
ÖSSZEZÁRVA EGY RETTENETES BÖRTÖNBEN… 
Ahhoz, hogy Malkom és Carrow túlélje a kalandot, a férfinak szabadjára kell engednie a benne rejlő démont és vámpírt. Vajon amikor Malkom azzá a rémálommá változik, amelytől a saját népe is retteg, elveszíti-e a nőt, akiért teste-lelke eleped?

Ez a másik könyv, amit még a két ünnep között olvastam és igazából hamarabb is, mint a Hexedet, de valahogy nagyon nehezen jöttek a gondolatok ehhez az értékeléshez. Először is annyira jó, hogy nem kellett éveket várni A gyönyör sötét hercege után, hogy magyarul olvashassam a következő részt! Ezért köszönet az Ulpiusnak, bevallom ezzel nagyon meglepett, de valamiért úgy érzem, hogy sajnos nem ez lesz a helyzet Regin könyvével, így már be is szereztem angolul. (de ne legyek vészmadár!) Merthogy várni nem igazán lehet ezután a rész után. Nem, nincs függő vége, de mégis az események úgy alakultak, hogy mindenképp olvasni akarom a következő részt. Most!


Mivel ez a regény elsősorban egy romantikus könyv, így a legfontosabbak értelemszerűen a szereplők voltak. Carrow Graie már Bowen és Mariketta története óta piszkálja a fantáziám és nem is okozott csalódást: talpraesett, kemény és kitartó, ugyanakkor tudja, hogy nem legyőzhetetlen, így megtanulta elfogadni a segítséget is. Imádtam, hogy mindent feladott volna Rubyért, majd aztán milyen keményen harcolt Malkolmért. Annyi mindent elviselt attól a fafejű pasitól! Néha már én pofoztam volna fel helyette.:) Ami viszont nekem kicsit értelmetlen volt, az az erejének a "hiánya". Értettem, hogy milyen formán működött a boszorkány ereje, de olyan volt, mintha régen sokkal erősebb lett volna, de akkor meg hova tűnt az ereje? Ez a rész nem igazán lett kifejtve, így még mindig sötétben tapogatózom.

A főhősünk, Malkolm Slaine, a démon, akit vámpírrá változtattak, vagyis egy vámon (úgy emlékszem, így hívták a könyvben). Eddig csak négy ismert vámon létezik a Szövetségben, és mindenki fél tőlük, mert erősebbek még a Lyke klánnál is, amit Malkolm is bebizonyít:) Éppen ezért érdeklődik annyira a rend utána, de ezidáig még nem sikerült elfogniuk. Ekkor jön a képbe Carrow, akinek el kell őt árulnia a Rend kedvéért, hogy megmenthesse Rubyt. Bevallom őszintén, az elején én nagyon megijedtem. Malkolm túl primitíven, állatiasan viselkedett és nem tudtam elképzelni, hogyan lehet majd ebből egy romantikus szál. De szerencsére aztán előtérbe került a lágyabb, érzelmesebb oldala is, így egy egészen összetett személyiséget kaptunk, de még így se sikerült levennie a lábamról a könyv végéig se. Sajnáltam a múltja miatt, imádtam, ahogy megismerte a számára eddig ismeretlen dolgokat, szerettem a meggyötört szexis démont, aki mindenáron védelmezte a párját, valamint néha felpofoztam volna a makacssága miatt, vagyis megmozgatott bennem valamit a személyisége, de nem ő lett a kedvenc férfi karakterem a sorozatban.

Óriási plusz pont jár az írónőnek, hogy behozta a történetbe a Rendet, amivel jól összekutyulta az eddigi ismereteinket, de azért meg kell hagyni, hogy nagyon jól időzítette, mert már kezdtek az utóbbi időben nagyon egymásra hajazni a regényei. Ezzel pedig jól felkavarta a leülepedni látszó háttértörténetet. Továbbá mivel nem sokat tudtunk meg a Rendről ebben a kötetben és még rengeteg elvarratlan száll van, így jó pár könyv kijöhet ebből. És, ami a legjobban tetszett az egészben, az a rengeteg új és régi szereplő feltűnése. Rengeteg fajt sorolt fel Cole, akiket elfogtak a rend tagjai, olyanokat is, akikről eddig még csak nem is hallottunk és én nagyon élveztem ezt a felfrissülést. Azért kíváncsi vagyok, vajon kitől is kapják az értesüléseiket az emberek. Hmm...

Külön tetszett még, hogy a könyv jelentős hányada még csak nem is a Földön játszódik, hanem egy másik dimenzióban, Oblivionon, ami maga a pokol, és nem csak átvitt értelemben, hisz ez a büntető dimenzió, vagyis ide küldik a nagyon súlyos bűntetteket elkövető egyéneket. Ugyan kicsit sajnáltam, hogy annyit azért nem tudtunk meg erről a dimenzióról, de amit kaptunk az nagyon jó volt.

Összességében tehát egy hamisítatlan Cole könyvet kaptunk, amit egyszerűen imádtam, és tényleg megveszek már a következő részért. Regin! Eddig is nagyon kíváncsi voltam a történetére, de ezután meg...hogy ebből hogy lesz szerelmi kapcsolat?! Na majd meglátom:) Addig is ajánlom minden paranormális romantika kedvelő olvasónak, mert függőséget okoz ez a sorozat.


5/5

Borító: 5/5 - általában nem szeretem az Ulpius romantikus/erotikus könyveinek a borítóját, de szerencsére az utóbbi időben ezen sokat változtattak és ennek a könyvnek is nagyon jó lett*.*
Karakterek: 5/5
Történet: 5*/5
Kedvenc szereplők: Nüx - az örök kedvenc:)

Kiadó:Ulpius-ház kiadó
Oldalszám: 458.o.
Kiadás éve: 2013
Eredeti cím: Demon from the Dark

>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése