In dráma film krimi2 Sherlock TV sorozat

Sherlock is Back - Sherlock 03×1 (The Empty Hearse: Az üres halottaskocsi)

Legelőször is muszáj ezt kiadnom magamból:

Igen! Végre! Már komoly elvonási tüneteim voltak Sherlock nélkül, de végre újra a képernyőkön van, immáron a 3. évadban. Most ha azt mondom, hogy imádtam, szerintem semmit nem mondok. Kétszer néztem meg egymás után a részt és még utána se voltam képes lenyugodni. Fantasztikus volt. Eleve fanatikus rajongója vagyok a sorozatnak, na de ez az első rész, valami eszméletlen jóra sikerült. 

Előző évadokra spoileres lehet!:
Ugyebár az első évad végén mindenki azt hiszi, hogy Sherlock meghalt, de persze ez nem igaz, csak újfent a zsenialitását tükrözve eljátssza az öngyilkosságát. Azóta 2 év telt el, mialatt ő Európa szerte számolta fel Moriarty hálózatát Mycroft segítségével. De most ideje, hogy újra visszatérjen Londonba, mert terrortámadás fenyegeti. A tartalmára röviden talán ennyit, mert nem akarok semmit lelőni.
Spoiler vége!
Imádtam minden mozzanatát, de persze legfőképp Sherlockot. Benedict Cumberbatch remekül alakítja Sherlock karakterét és a forgatókönyvírók is zseniálisak, mert elképesztően jó párbeszédeket adnak a szájába. Annyira jól visszaadja, hogy Sherlock mennyire nem úgy gondolkozik, mint egy átlagember, és, hogy a "földi halandók" mennyire nem képesek ezzel lépést tartani. Kivéve talán Johnt, aki remekül kiegészíti. 
A kedvenc jelenetem az volt, mikor Sherlock beállított Johnhoz, hogy életben van. Csak hát nem éppen úgy reagált erre, mint azt várta:) Nagyon szeretem még Mycroft és Sherlock közös jeleneteit is, főleg mikor vetélkednek egymással. Valami óriási! Az is tetszett, hogy bár egy csomó teória felmerült, arról, hogy hogyan élte túl a zuhanást, de a végén nem derül ki, hogy valamelyik igaz-e, így ez a rejtély megmarad, amit én nem bánok.
Maga a nyomozás is jó volt, az események pörögtek, ami már eléggé megszokott Sherlocknál. Imádom a zenéjét is a sorozatnak, mert nagyon jó hangulatot teremt a filmhez.


Egyszóval imádtam ezt a részt, és alig várom a következőt, ugyanakkor már most ki vagyok akadva, hogy csak 3 részes az évad. Ne legyen vége! A sorozatot pedig mindenkinek csak ajánlani tudom. 

U.i.: Elnézést a kicsit érzelmes és fanatikus értékelésért, de nem tudtam ennél "objektívebbe" írni róla.:)

Eredeti cím: Sherlock
Magyar cím: Sherlock
Megjelenés éve: 2013
Műfaj: dráma, krimi
Epizódok szám: évadonként 3
Főszereplők: Benedict Cumberbatch (Sherlock Holmes), martin Freeman (John Watson), Una Stubbs (Mrs. Hudson)


>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése