In "Waiting On" Wednesday

"Waiting On" Wednesday - Week #16

Hogy miről van szó? Ez egy "várható megjelenés" szerű rovat, amit Jill indított el. Egy általad várt könyvet kell bemutatni, majd a bejegyzést linkelni Jill aktuális blogbejegyzésénél. (megsúgom, hogy érdemes felkeresni a blogját, mert hétről-hétre rengeteg friss megjelenésről szerezhettek itt tudomást:) 

Végre ezt a napot is megéltük: a Ciceró kiadó nyilvánosságra hozta Veronica Roth trilógiájának sokak által vitatott záró kötetének várható megjelenését. Őszintén bevallva én még rögtön az angol megjelenése után el akartam olvasni, de aztán annyi negatív kritikát kapott, hogy visszakoztam, és nem rendeltem meg angolul, gondoltam akkor már megvárom magyarul. Azóta - sajnos - már tudom mi lesz a vége, és miért is voltak sokan úgy felháborodva, de szerintem ez egy egész jó húzás volt az írónőtől, de persze azt majd meglátom, hogyan is dolgozta ki. De egy biztos, már nagyon várom, és remélem ezzel ti se vagytok másképp:)

Várható megjelenés: 2014. április
Kiadja: Ciceró
Műfaj: romantikus, YA, disztópia

Darabjaira hullott a csoportokra épülő társadalom, amelyben Tris Prior hitt korábban: erőszakos cselekmények és hatalmi harcok vezettek a széteséséhez, a túlélők veszteségek és árulások sebeit hordozzák. Tris ezért aztán él a felkínált lehetőséggel, hogy feltérképezze a város általa ismert határain túli világot. Hátha ott, a kerítésen túl megadatik neki és Tobiasnak, hogy elkezdjék egyszerű, közös életüket, amelyet nem terhelnek szövevényes hazugságok, érdek-összefonódások és fájdalmas emlékek.
Az új világ azonban félelmetesebbnek bizonyul, mint amelyet Tris maga mögött hagyott. A korábbi felismerések értelmüket veszítik, veszélyes új igazságok formálják át az embereket, akiket szeretett. Trisnek ismét meg kell vívnia a maga csatáját, hogy megérthesse a bonyolult emberi természetet és önmagát: képtelennél képtelenebb döntéseket kell hoznia a bátorság, a hűség, az áldozatkészség és a szeretet próbatételei során.

 
>

Related Articles

4 megjegyzés:

  1. Oh, sajnos nekem is sikerült spoilerezni a végét anno, még gyűjtöm a lelki energiát, hogy elolvassam. Az tény, hogy elég sok utálatot kapott, de vannak olyanok is, akiknek tetszett az írónő húzása. Valószínűleg attól függ, hogy szerinted van-e értelme a végének az egész könyv történései után. Nekem angolul van meg, hát majd meglátjuk. :)

    VálaszTörlés
  2. @readatallhours
    Igen én is direkt odafigyeltem, hogy még véletlenül se akadjak spoilerbe, de aztán csak sikerült belefutnom... Igazság szerint nekem azért tetszik, mert így még olvasatlanban egyedinek tűnik, és szerintem nagyon merész húzás volt az írónőtől.
    Igaz aztán azt is hallottam, mikor azt nyilatkozta, hogy nincs megelégedve a trilógia zárásával, szóval majd meglátjuk:)

    VálaszTörlés
  3. Én olvastam angolul még mielőtt belefutottam volna a spoilerekbe. Nekem nagyon vegyesek még mindig az érzéseim az egész kötetről. És nem csak azért, mert a végét teljesen végigkönnyeztem, de szerintem pár nagyon jó lehetőséget elszalasztott az írónő. A vége merész húzás volt, de nekem a kivitelezés nem jött be. De van akinek nagyon tetszik. Azért én is várom magyarul, mert úgy is el akarom olvasni, mert nem teljesen értettem angolul mindent, bár készítenem kell mellé egy 100-as zsepit azt hiszem. Kíváncsi leszek a hazai rajongók véleményére.

    VálaszTörlés
  4. @Hotaru Bia
    Ezzel az értékeléseddel egyszerre csigáztad fel az érdeklődésem még jobban és riasztottál is vissza:)

    VálaszTörlés