In borítómánia

Borítómánia #19 - Filmes borítók

Manapság az adaptációk korában élünk és egyre több és több könyvet filmesítenek meg. Ez pedig azt eredményezi, hogy egyre több könyvet adnak ki (újra) filmes borítóval, hogy a film reklámját meglovagolva még nagyobb példányszámot tudjanak eladni a kiadók. Ez a jelenség általában eléggé kétes érzéseket szokott kiváltani belőlem, mert a.) ha nagyon szerettem a könyvet és a filmet is, akkor természetesen szeretném a filmes borítós kiadást is megkaparintani, de viszont, ha nem tetszett a film, akkor kifejezetten idegesítő, mikor már szinte csak a filmes borítóval lehet kapni az adott könyvet és b.) néha kifejezetten rossz képet választanak a filmből, ami elég pocsék borítót eredményez. 

De szerencsére vannak olyan esetek is amikor gyönyörű borítók kerülnek piacra ennek eredményeképp és ezen a héten ezek közül néhányat szeretnék megmutatni nektek:

A Téli mese borítója egyszerűen varázslatos lett. A film még nem került a mozikban, de a közeljövőben várható itt a blogon a várható könyvadaptációk rovatban néhány infó róla. 

A Csontváros filmplakátja csodásan mutat könyvborítóként is a külföldi kiadáson, de sajnos a magyar változat már nem nyerte el ennyire a tetszésem.





Bevallom őszintén ezt a könyvet elsősorban Bradley Cooperért vettem meg*.* Na jó a filmet is imádtam, így mindenképp el kellett olvasnom, és persze Jennifer Lawrencet is szeretem:)
 



Nem szeretem Zac Efront, de ez a borító nagyon jó lett:)

Már akkor felfigyeltem erre a képre, mikor a film plakátjaként elkészült és elképesztően örültem mikor kiderült, hogy ez kerül a könyvre is.




Nektek mi a kedvenc filmes borítótok?
 




>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése