In havi összesítés mit hozott a postás új könyv

Mit hozott a postás? - Január

Imádom nézegetni más bloggereknél, amikor felrakják a múlt havi szerzeményeiket, és szinte csorog a nyálam, mikor látom a jobbnál jobb könyveket, amiket én is szeretnék. Lehetőleg azonnal. De mivel így is elég bőséges a könyvbetermelésem, így gondoltam, akkor már én is mutogathatom egy kicsit a gyöngyszemeimet. :)

Íme az előző havi zsákmányom...


...illetve egy könyv hiányzik a képről, mert azt már el is kérte Zsina, miután annyit áradoztam neki a Ruleról. 

Így elnézve a zsákmányt kicsit sok lett a Könyvmolyképzős könyv januárra, de már régóta ácsingóztam a Touchra, így ezzel és a Rule-lal leptek meg a szülinapomon, míg a Láncreakciót Zsinának és Nallának köszönhetem szintén a szülinapom alkalmából, ami - habár már olvastam angolul - nem hiányozhatott a polcomról magyarul, hisz így teljes a sorozat. 

Viszont sajnos a pénztárcám is áldozatul esett ebben a hónapban is: A Fehér macska és a Gyakorlat teszi a mesterkedőt is már a polcomon csücsül, mert egyszerűen képtelenség volt ellenállni, bármennyire is fájt, hogy teljes áron vettem meg őket. (Na jó azért a törzsvásárlói kedvezmény lejött, de rég vettem ilyen drágán könyvet...) 

Valamint végre valahára ma megérkezett az előrendelésem is, ami a zárókötete az egyik kedvenc  paranormális sorozatomnak: Up From The Grave.


>

Related Articles

2 megjegyzés:

  1. A gyakorlat teszi a mesterkedőt személy szerint imádtam, csak kár hogy a szerelmi szál ilyen elcsépelt lett.(szerintem)

    VálaszTörlés
  2. @Cora
    Miért gondolod, hogy elcsépelt lett?:O

    VálaszTörlés