In állapotjelentés Bitten Blacklist Star-Crossed Teen Wolf The Fosters trailer TV sorozat

Újabb állapotjelentés sorozatok terén


Már jelentős idő eltelt az utolsó hasonló bejegyzésem óta, sok új sorozatot kezdtem el azóta, így újra itt az ideje egy rövid összefoglalónak:


The Fosters: Na ez az a sorozat, ami a "biztos-hogy-nem-nézem-meg" kategóriába tartozott, mert úgy éreztem, hogy ez csupán egy üzenet Amerika részéről az utóbbi időben a homoszexualitással kapcsolatban kialakult elkeserítő helyzetről. (Na jó azt hiszem ezt itt hagyom abba, és nem politizálok). Ne értsetek félre, teljes mértékben egyetértek magával az üzenettel, csupán az volt vele a bajom, hogy úgy éreztem, csupán egy jó reklámfogásként használják fel a helyzetet a sorozat sikere érdekében. De szerencsére nem ez a helyzet (bár lehet van benne valamennyi a háttérben, de ez nem érezhető a sorozat minőségén) és meg nagyobb szerencsémre hallgattam barátnőmre és megnéztem. Mert megérte. Bár még csak a 6. résznél tartok, de már imádom és tényleg csak ajánlani tudom mindenkinek. Azokhoz szólva, akik pedig tartanak a homoszexualitás témától: igen jelen van a sorozatban és jelentős szerepet is tölt be, de nem kell félni, rengeteg minden más hétköznapi probléma is a középpontba kerül és ez a téma is igényesen és hitelesen jelenik meg. Szóval bátran kezdjen neki mindenki, aki szereti a családi sorozatokat.



Bitten: Elsősorban azért kezdtem el nézni, mert Kelley Armstrong ugyan ilyen című könyve alapján készült sorozatról van szó. Valamint az sem elhanyagolható vonzereje volt, hogy vérfarkasokról kerültek a középpontba. A könyvet még nem olvastam, így nem tudom mennyire hű hozzá, de igazság szerint eddig még nem igazán sikerült lenyűgöznie. Van benne egy csomó potenciál, de úgy érzem, hogy nem kezd vele semmit. Mindenből kapunk egy keveset, de semmiből sem elég adagot, ahhoz, hogy valamit ki is váltson belőlem. Olyan érzésem van, mintha a készítők megpróbáltak volna mindenkinek megfelelő sorozatot alkotni, így tettek bele akciót, de persze nem túl véresen, hisz az valakinek nem fekszik, aztán van benne ugye az elmaradhatatlan szerelmi szál (szerelmi háromszöggel), de ez se túl sok, csak a nyűglődés szintjén, és pluszba még nyomozást, ami elég lagymatag, komolyabb témákat, amikre meg nem kapunk válaszokat és ugye a fantasyt a vérfarkasok jelenlétével, de ehhez se kapunk semmilyen háttérinfót. Szóval összességében egy közepes széria eddig, és csak remélem, hogy az évad végére ki fogunk lyukadni valahova és addigra sikerül is eldöntenie, hogy akkor milyen műfajba akar tartozni és kiket céloz meg. 
U.i.: A vérfarkasok animálása valami borzalmasan gagyi lett...kár pedig ezt - ha jó! - kifejezetten szeretem az ilyen filmekben...



Star-crossed: Óriási várakozás előzte meg részemről ezt a sorozatot és a pilot után kijelenthetem, hogy ha ilyen téren és minőségben halad tovább a sorozat, akkor akár új kedvencem is lehet. És a legnagyobb szó, hogy ezt még csak a pilot után mondom, pedig az első részek általában nem nagyon tudnak megfogni és legalább 2 részt látnom kell ahhoz, hogy véleményt mondhassak. A legjobban a disztópikus világ alapjainak megismertetése fogott meg, mert nagyon nagy lehetőségek rejlenek benne és remélem ki is fogják használni a készítők a szerelmi szál mellett. Na és akkor a szerelmi szál: ugyan nekem kicsit gyors volt már így az első részre, de nagyon aranyosak voltak, így különösebben nem bántam. És külön tetszik a szerelmesek-a-társadalom-ellen felállás. Tudom klisés, de tetszik. Ugyan rengeteg üres folt tátong még a történetben és sok megmagyarázásra váró kérdésem van, de hisz ez a lényege az első résznek. Egyszóval nagy reményekkel nézek a többi rész elé.



Teen wolf (Farkasbőrben) 3. évad: És megtörtént az is, amire megesküdtem, hogy az életben biztos nem fog: elkezdtem a Teen Wolf 3. évadát. És, ami a legmegdöbbentőbb, imádtam. Az első két évad annyira rossz volt, hogy a végén már szenvedtem, de Nalla állandó lelkes beszámolói után nem tudtam ellenállni és - a betegségemnek hála - időm is volt mint a tenger, hogy megnézzem. A végeredmény: egy nap alatt ledaráltam 18 részt és utána meg szenvedek, hogy egy hetet kell várnom a következő részre. A szereplők sokat, sőt rengeteget fejlődtek, érdekes új szereplők is megjelentek és Stiles<3. Őt már az első évadban is szerettem (ő volt az egyetlen), de itt egyszerűen fergeteges szereplő. A történet is izgalmas és képes volt arra, amire az első két évad nem: fenntartja az érdeklődésem. Ami, főleg mostanában, elég nehezen sikerül bárminek is. Úgyhogy bátran ajánlom azoknak (is), akik hasonlóan nem szerették az első két évadot.



Blacklist (Feketelista): ez az a sorozat, amit a különlegessége miatt nézek, mert kész felüdülés egy olyan sorozat manapság, ami képes egyedi lenni. Jók a karakterek, pörgős a cselekmény és elég titkot tartalmaz, ahhoz, hogy képes legyen ellensúlyozni a helyenként kicsit unalmas nyomozást, egyszóval mindenképp végignézem az évadot, mert nagyon kíváncsivá tett a rengeteg titok. Majd az évad után tudok pontosabban véleményt nyilvánítani, mikor (remélem) megismerem a háttérben megbújó motivációkat.


További tervezett sorozatok:
  • Már egy ideje szeretném elkezdeni a Starz legújabb kalózos sorozatát a Black Sails-t, ami a Kincses sziget előzményeit meséli el Flint kapitány történetét. ármányok, harcok, kincsek és természetesen kalózok. kell ennél több? Remélem nem fogok csalódni.
  • Már az előző bejegyzésben is említettem, hogy folytatni szeretném a Walking Dead-et és az American Horror Story-t, ami részben meg is történt, hisz néztem pár részt, de ez a két sorozat, olyan kategória, amihez bizonyos kedv kell (legalábbis az én esetemben), így nem tudom darálni, és igazság szerint nem is akarom.
  • Aztán most épp szüneteltetem a Sleepy Hollow-t (Álmosvölgy legendája) és a Tomorrow People-t (A holnap emberei) is, mert kicsit csalódást okoztak, de mindenképp be akarom fejezni az évadot.
  • Kevesebb mint egy hónap van hátra a The 100 pilotjáig, amit már alig várok. Ugyan a CW kicsit elhúzta a premiert, de a trailere nagyon ígéretesnek tűnik és, nem utolsó sorban, disztópia!!
  • Két újabb bűnügyi sorozatot is elkezdtem (igaz megfogadtam, hogy nem kell több, de már megszoktam, hogy mindig ez a vége:). Az Intelligence-t és az Almost Human-t (Emberi tényező), amik eddig nagyon középszerűen teljesítettek nálam, de mind a kettőben látok potenciált, így mindenképp folytatásért kiáltanak. 
  • 14 nap múlva végre jön a Suits (Brilliáns elmék) is, amire már szintén nagyon vágyok.
  • A Mentalistát és a Castle-t még mindig nem értem be, de ez is folyamatban van. 
  • Természetesen vannak állandó sorozataim is, amiket szünet nélkül nézek: Arrow, Agymenők, Odaát, Így jártam anyátokkal, Dr. Csont, Sherlock és Watson. Ezekről majd várhatóan külön kritikák is fognak születni az évad végén.

>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése