In Megidézve Valentin-napi kihívás

Valentin-napi kihívás - 2. nap

Valentine’s Book Blogging Challenge
Február 12. van, vagyis egy nappal elcsúsztam, de mentségemre szóljon, hogy még tegnap megírtam a posztot csak elfelejtettem közzé tenni. A téma ezúttal, talán még a tegnapinál is jobban feladta a leckét, hisz ki kell választanom 1, ismétlem EGY jelenetet, amire illik a HOT jelző. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én személy szerint kismillió egy olyan könyvet olvastam életem során, aminek volt olyan jelenete, hogy úgy éreztem elolvadok:) De aztán mikor a könyveimet nézegettem eszembe jutott Karen Marie Moning Tündérkrónikák sorozata, pontosabban az utolsó része. Na erre az egész könyvre rá tudnám nyomtatni, hogy HOT, úgyhogy ennél maradtam a végén.

Természetesen a könyvben a legforróbb jelenet, akkor volt mikor...khmm...egymásra talált két főszereplőnk a könyv vége felé Barrons lakásában, de mivel nem akartam 18+ kirakni a bejegyzésre, így ezt inkább nem másolnám be, ha nem baj.

De ezen kívül is voltak olyan jelenetek, mikor olvadoztam. Itt van néhány közülük:

"– Te Mac vagy – mondja –, én pedig Jericho. És semmi más nem számít. Soha nem is fog. Olyan helyen létezel, amely számomra minden szabályon túl van. Érted?
Értettem.
Jericho Barrons épp most mondta, hogy szeret."

"Amikor már tudja, ki vagyok. Válasszon engem."

"– Nem szereztem meg a varázsigét. – Elbicsaklott a hangom. Cserbenhagytam. Gyűlöltem magam érte. Ő soha nem hagyott cserben engem.
– Tudom.
Zavarodottan az arcára rebbent a pillantásom.
– Te… tudod?
– Abban a pillanatban tudtam, hogy hazugság amint kimondtad.
A szemét fürkésztem.
– De boldognak tűntél! Mosolyogtál. Láttam dolgokat a szemedben!
– Tényleg boldog voltam. Tudtam, miért hazudtál. – Ősi, nem emberi, szokatlanul gyöngéd sötét pillantást vetett rám. Mert szeretsz."

"– Együtt töltjük a holnapi napot a tengerparton?
Barrons mellém lépett.
– Holnap nem ér rá.
– Nem érsz rá holnap, MacKayla?
– Régi szövegeken fogunk dolgozni.
V'lane szánakozó pillantást vetett rám.
– Á! Régi szövegek. Egy remek nap a könyvesboltban.
– A Káma-szútrát fordítjuk – magyarázta Barrons –, interaktív szemléltetéssel.
Majdnem megfulladtam.
– Napközben soha nem szokott felbukkanni.
– Miért is? – V'lane maga volt a megtestesült ártatlanság.
– Holnap ott leszek – mondta Barrons.
– Egész nap? – kérdeztem.
– Egész álló nap. "

"Beleborzongtam a pillantásába. Soha nem elég belőle. Soha nem lesz elég.
Él.
Lélegzem.
Akarom. Őt. Mindig.
Tűz a fagyosságomra. Jég a tüzemre."

"– Most viccel? – tört ki belőlem. – Az enyém? De hát most mondta, hogy csak egy esélyem van magánál!
– Igaz. – Elengedte a fejem, és arrébb húzódott. – ugyanolyan könnyen levehetem, ahogy feltettem.
Az én cégtáblám. Az én könyvesboltom.
– Az én Lamborghinim? – kérdeztem reménykedve.
Kinyitotta az ajtót, és belépett.
– Ne erőltesse.
– Na és a Viper?
– Kizárt."
>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése