In "Waiting On" Wednesday

"Waiting On" Wednesday #19

Hogy miről van szó? Ez egy "várható megjelenés" szerű rovat, amit Jill indított el. Egy általad várt könyvet kell bemutatni, majd a bejegyzést linkelni Jill aktuális blogbejegyzésénél. (megsúgom, hogy érdemes felkeresni a blogját, mert hétről-hétre rengeteg friss megjelenésről szerezhettek itt tudomást:) 

Ezen a héten egy Pioneer Books által kiadott könyv kerül terítékre: a Csillagpor. A kiadóra legelőször a gyönyörű borítói miatt figyeltem fel, majd miután elolvastam az első könyvem tőlük (A hamis partnert) be kellett látnom, hogy nem csak a külcsín, de a belbecs is pont ugyan olyan igényes. A igényes borítón és fordításon kívül, szeretem még, hogy nem átlagos, "futószalagon gyártott" könyveket adnak ki, hanem egyedi/eredeti művek kerülnek a polcokra. (Persze lehet van kivétel, hisz messze vagyok még attól, hogy kijelenthessem: az összes könyvük olvastam.) Na de akkor a kis reklám után (és nem, nem "rendelésre" ajnároztam a kiadót, teljesen önszántamból, minden hátsó szándék nélkül nyilvánítottam véleményt:) lássuk is azt a bizonyos könyvet:

Várható megjelenés: 2014.február 25.
Kiadja: Pioneer Books
Műfaj: realisztikus (komoly téma)


Szerelemből tragédia. Tragédiából remény.
Egy férfi és egy nő. Gyerekkoruk óta ismerik egymást. Matt kétéves, amikor először a karjában tartja az újszülött Elle-t, tizenhét, amikor csillaghullás idején először megcsókolja, és harminchárom, amikor feleségül veszi. Mindenük megvan, amire vágyhatnak. Csak egyetlen űr tátong az életükben, a közös gyerek hiánya.
Ám egy ártatlan baleset mindent megváltoztat. Elle kómába esik, és a végakarata alapján nem szabad gépekkel életben tartani. Egy csoda mégis felülír mindent. Kiderül ugyanis, hogy gyermeket hord a szíve alatt. Vajon mi az erősebb? A jog, amelyre Matt anyja (aki egyben Elle keresztanyja is), Linney hivatkozik? Vagy az új élet reménye?
Az érzések mellett a jogászok is egymásnak feszülnek. A tét: élet vagy halál.

A történetnek különleges aktualitást ad, hogy 2013-ban Debrecenben egy hónapok óta kómában fekvő anya egészséges gyermeknek adott életet.


>

Related Articles

1 megjegyzés: