In Carrie film havi összesítés Kedvencek temetője mit hozott a postás Női szervek Sinister

Havi összesítés - Február


Eltelt az év legrövidebb hónapja is, remélem ezzel vége is van a télnek és jön a tavasz, ennek örömére pedig újra itt van a Havi összesítés, amivel már jó régen jelentkeztem utoljára...

Olvasmányok:
Mostanában nem igazán olvasok, ami meglátszik a mind az olvasmánylistám rövidsége, mind a könyvkritikák hiányában. Bár az utóbbi annak a számlájára is írható, hogy még arról a kevés könyvről se tudok mit írni, amit elolvastam. Egyszerűen nincs ihlet, nem jönnek a szavak, ami meg elég idegesítő.

Kresley Cole - Szeress, ha tudsz: Még hónap elején elolvastam a trilógia régóta várt utolsó részét és szegény még azóta is várja a kritikát. Mindenesetre nem az volt, amire számítottam, de nem mondanám, hogy csalódtam és minden történelmi romantikus műfajkedvelőnek bátran ajánlom a sorozatot.

Újraolvastam Harry Potter első 3 részét, ami úgy tűnik már szokásommá vált, mivel tavaly is újraolvastam a sorozatot. Mindenesetre ebbe a sorozatba bármikor újra visszatudok merülni.

Aztán egy kis horrort is olvastam King bácsitól, az Állattemetőt, amiről csodák csodájára még kritika is született.

Befejeztem a Calderon sorozatot is, ami az egyik kedvenc magyar sorozatommá vált, bár még mindig kritikára vár a Calderon, avagy felségáruláshoz bricsesz dukál, aminek nagyon jót tett, hogy ilyen vastag lett. Bővebben hamarosan...

Valamint elkezdtem Ouinn és Blay régóta várt történetét is, amit ma be is fejeztem, így hamarosan várható egy kritika J. R. Ward: Végre szeretők könyvéről, valamint másik fantasy is terítékre került, hála a könyvtárnak: Andrzej Sapkowski: Vaják I. – Az utolsó kívánság, amit még nem sikerült befejeznem.

Mit hozott a postás?
Ebben a hónapban sikerült nagyon szépen visszafognom magam és mindössze két könyvet zsákmányoltam, bár a februárokra egyébként is jellemző, hogy nem veszek annyi könyvet, hisz a decemberi karácsony és a januári születésnapomnak hála ilyenkorra mindig rendesen fel vagyok tankolva könyvekből. De ennek ellenére mégis sikerült megvennem Cassandra Clare - A hercegnő -t, amire már nagyon régóta ácsingózok, valamint a már ki is olvasott On Sai - Calderon, avagy felségáruláshoz bricsesz dukál-t. 
 











Oscar: ugyebár ez is lezajlott...hmmm...Jared Letonak örülök...

Filmek:
Kedvencek temetője: Mindenképp meg akartam nézni a filmet, miután elolvastam az Állattemetőt, és habár nem sikerült tőle félnem, de mégis szerintem egy kimagasló könyvadaptáció és a horror kedvelőinek mindenképp ajánlom. 10/7

Sinister: Úgy tűnik február tényleg a horror körül forgott, mert nem bírtam magammal és a Sinistert is meg kellett néznem és nagyon tetszett. Azok a kazetták valami félelmetesek voltak és bár sajnálom, hogy előre ki lehetett találni a csattanót, de még így se úgy végződött, mint vártam volna.  10/8


King másik adaptációját is sikerült végre megnéznem: Carrie. Igazság szerint sokáig nem tudtam mit is gondoljak róla, mert az látszik, hogy az alapja nagyon jó - biztos elolvasom majd az alapművet is - de úgy éreztem, hogy a készítők nem igazán tudtak vele mit kezdeni. ennek ellenére nem volt rossz film, csak kicsit hiányzott nekem belőle valami legfőképpen hangulati és érzelmi szinten. (Na ez nagyon hülyén hangzott, de nem tudom máshogy megfogalmazni...) 10/6


Női szervek: és azért nem csak ilyen komor témájú filmeket sikerült megnéznem, hisz barátnőmékkel sikerült megnéznünk az utóbbi idők egyik leghumorosabb filmjét. Komolyan nem tudom mikor láttam olyan filmet utoljára, amin ennyit nevettem. És ez főleg a szereplők közti dinamikának köszönhető. 10/9




>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése