In díj

Liebster Award díj újfent!

Elképesztően boldog vagyok, hála Ellie Robertsnek, aki volt olyan drága és nekem küldte el a Liebster Award díjat. Mivel már egyszer megkaptam, így most csak a kérdésekre fogok válaszolni és nem küldöm tovább még egyszer. 




1. Hogyan jellemeznéd magad címszavakkal?
Akaratos. Türelmes, ha másról van szó, türelmetlen önmagával szemben. Kihívásokat kereső. 

2. Szeretsz olvasni? Ha igen, milyen könyveket részesítesz előnyben?
Azt hiszem az egyértelmű, hogy szeretek olvasni, hisz elsősorban ezért is blogolok, hogy ezt a könyvszeretetet megoszthassam Veletek is. Elsősorban a fantasy, paranormális, realista és romantikus könyveket szeretem. A YA és NA kategória is jöhet minden mennyiségben, de van, hogy erotikus könyvhöz vagy éppen krimihez van kedvem. Ami kijjebb esik a komfort zónámon az a sci-fi (bár az utóbbi időben ti is láthattátok, hogy ezen igyekszem változtatni), a szépirodalom (ezzel a műfajjal nagyon "finoman" bánok), a versek és a képregények (még egyet se olvastam).

3. Véleményed szerint fontos, hogy olvasson az ember? Miért?
Feltétlen. A rengeteget hallott érveken túl - mint például a szókincsbővítés, képzelet fejlesztése stb. - szerintem rengeteg mindenről lemarad az, aki nem olvas. Mert az olvasó ember rengeteg életet megélhet a könyveken keresztül és sok tapasztalattal gazdagodhat.Kár lenne kihagyni.

4. Hogy hívják az írót/írónőt akire igazán felnézel?
Nincs konkrétan kiemelve senki a szememben, - mindig változó, az előző díjnál John Greent emeltem ki -  én az összes írót tisztelem, aki képes egy olyan csodálatos dolgot megteremteni, mint egy könyv. Minden íróban van valamilyen tulajdonság, amire fel tudok nézni. (Ez nem feltétlen azt jelenti, hogy a könyvének tetszenie kell, ez ettől független)

5. Mi motivál az írásban/blogvezetésben?
Legelőször ezt még elsősorban magamnak írtam, hogy később visszanézve tudjam, hogy egy könyvben mi tetszett és mi nem. Ez még most is igaz, de már ennél többnek érzem az írást. Lehet áltatom magam, de szeretnék minél több embert rávenni, hogy olvasson. Nem kell, hogy egyet értsen velem, nem kell, hogy azt szeresse, amit én, elég ha csak kinyit egy könyvet, még ha csak azért is, hogy a végén nekem ellent mondhasson. (Volt már rá példa:) Ha már egyetlen visszajelzést is kapok arról, hogy az én kritikámnak hála elolvasta a könyvet, én a fellegekben járok:)

6. Mit szeretsz benne leginkább?
Ez a kérdés már az előző kérdéssorban is benne volt, így csak másolok: "Azt az érzést, ami elönt, mikor egy-egy olvasó visszajelez, hogy a posztomnak hála elolvasott egy könyvet és neki is tetszett. Azt hiszem ennél nincs is jobb érzés:) "

7. Ki vagy kik a kedvenc könyves karaktere(i)d?
Hú ez nagyon hosszú lenne, az álompasijaimat már összegyűjtöttem egyszer, persze azóta már bővült a lista. A Top 5 női karaktert pedig hamarosan megírom.  

8. Van kedvenc idézeted? Ha igen, akkor melyik az?
Rengeteg idézetet szeretek, csak az a baj, hogy ezeket nem gyűjtöm össze. Bár most igyekszem életet lehelni a Megidézve rovatba, hogy ezen változtassak.  

9. Van mottód? Ha igen akkor mi az?
Külön mottóm - mármint, amire ezt így rábélyegzem, hogy na ez az - szerintem nincs, hanem célok, amikhez igyekszem magam tartani. De akkor egy példa: Légy önmagad! Azaz merd felvállalni azt, aki vagy és ne másoknak próbálj megfelelni, hanem magadnak. 

10. Ha egyszer valaki szervezne egy író-olvasó (itt most a blogot vezető bloggerinákra gondolok) találkozót, szívesen részt vennél rajta?
Persze:)

11. Gondolkoztál már azon, hogy milyen lenne csak úgy felülni egy buszra, vagy éppen vonatra és elindulni az ismeretlenbe?
Természetesen. Szívesen megtenném és pár év múlva jó lenne elindulni a világba és csak utazni, de előtte még vannak céljaim, amikhez viszont dolgoznom kell:) Ez van.

Még egyszer köszönöm a díjat!



>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése