In 5 pont Bleeding Bride Könyvműhely magyar író önálló realisztikus

Rövid szösszenet - Bleeding Bride: Fekete Fivérek


Lehunyt szemekkel, kitárt szívvel hallgatni a kopjafák történetét érzelmek kavalkádját váltja ki, a szánalom, a düh, a gyönyör és büszkeség csokrában eltűnik a halál gondolata, a múlt jelenné válik, a jövő pedig nem más, csak egy lidércnyomás. Sötét sorozat apró részletei, csillogó sikerekre boruló árnyékok, legjobb emberek gonosz oldala, fagyasztó hideg a legnagyobb hőségben. Kopjafák írott krónikája, patyolat lelkek memoárja, melynek minden rejtett sarka oly fekete, mint az éj.

Erre a könyvre azért figyeltem fel annak idején, mert az írónő feltette a molyra utazókönyvként és még nem jelentkezett előttem senki, így gyorsan rá is nyomtam a részt veszek gombra, anélkül, hogy bármiféle elképzelésem lett volna róla. Aztán persze kicsit utána néztem - főleg mert időm az bőven volt rá, hála az elképesztően "gyors" postának - és kiderült, hogy Bleeding Bride egy Erdélyben alkotó magyar író. Ez rendesen fel is lelkesített, így mire ideért a könyv, már nagyon rákészültem lelkileg. Ami nem is ártott, mert nem egy hétköznapi könyvről van szó.
"Nem volt néma, csak félt a saját hangjától, a szavak súlyától, a mondatok erejétől. A szavak égetnek, sebeket ejtenek. Hiába szállnak el a hangok, a lélek vérzik oly soká tőlük, minden ott marad az elmében örökre és csak visszhangzik és visszhangzik."
Hihetetlenül tetszett a könyv, de pont abba a kategóriába esik nálam, amiről képtelen vagyok értelmesen írni. Már nagyon régóta vár már szegény könyv az értékelésemre. Na nem azért, mert nem tudtam eldönteni, hogy tetszett-e vagy sem! TETSZETT! Ez nem is volt kérdés, azonnal meg is kapta az 5 csillagot, de erről részletesebben írni már kemény diónak tűnt. Mindenesetre most se tudok róla sokkal többet elmondani: de most már azért is leírom
Hihetetlenül egyedi stílusa van az írónőnek, amit az elején meg kellett szoknom, de utána csak sodort magával a végéig. A történet is gyönyörű és habár nagyon rövid a könyv, mégse éreztem, hogy hiányozna belőle valami. Egy meseszép, kerek egész történetet kaptam. 
…hisz önző lény az ember, még lelkét sem engedi szabadon szárnyalni, irigy és fél, hogy oly gyarló lény, mint mi, és nem tér többé vissza hús-vér zárkájába…
Igen, jól látod, ennyi lenne ezúttal az értékelésem, de igazából most nem is ezen van a hangsúly. A bejegyzés elsődleges célja az, hogy megismerjétek a könyvet, hogy tudjátok, egyáltalán létezik. Mert megérdemli az írónő azt, hogy ismerjétek és támogassátok. Nem, nem kapok ezért a "kampányért" semmit, teljesen önzetlenül és mindenfajta hátsó szándék nélkül reklámozom a könyvet. Mindenesetre, ha egy kicsit is felkeltettem az érdeklődéseteket, akkor már örülök. Vegyétek meg, kérjétek kölcsön, lopjátok el, nem számít, csak olvassátok!

Az olvasási lehetőséget pedig köszönöm @Bleeding_Bride -nak:)



5/5

Szerző
Borító: 5/5 - Imádom a borítóját, és már szó is volt róla a Borítómánia keretein belül.
Történet: 5/5
Karakterek: 5/5
Kedvenc karakterek: ikrek


Kiadó: Könyvműhely
Kiadás éve: 2012
Oldalszám: 124.o.
Molyos átlag: 99%

Plusz: 
Az álnéven író fiatal magyar szerzővel ITT olvashattok egy interjút is.  


 

>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése