In havi összesítés

Havi összesítés kicsit korábban - rohanó november



Nem néztem el a dátumot, tudom, hogy még nincs vége a novembernek, de azzal is tisztában vagyok, hogy később egy percnyi időm nem lesz élni blogolni, mert jön a vizsgaidőszakom, így már most megírom a havi összesítőt. Ráadásul, most visszanézve vettem észre, hogy az előzőek szépen el is maradtak. Nem hiába, úgy elrepült az utóbbi pár hónap, hogy nem is tudtam már mikor lett vége az egyiknek és mikor kezdődött a következő. 



Olvasmányok:

Mióta elkezdődött ez a szemeszterem, nem nagyon tudok annyit olvasni, mint amennyit szeretnék, de a mennyiség ellenére a minőségre szerencsére nem panaszkodhatok az utóbbi időben. A Megigézve című irományt nagyban törlöm a memóriámból még jelenleg is.

Először is behoztam a lemaradásom a Riyria-krónikák terén, amivel csak annyi a problémám, hogy már most akarnám olvasni a záró kötetet! Türelem, türelem... A Smaragdviharral, nem voltam teljesen elégedett, de a Télvíz idején mindenért kárpótolt. A Fumax kiadónak pedig üzenném, hogy nem haragudnék meg, ha már készülnének az utolsó rész megjelenésére.


Bővítettem a magyar íróktól olvasott könyveim listáját is és bepróbálkoztam Leiner Laura legújabb könyvével, ami szerencsére nem hasonlít az előzőekre, így nem is kellett ezúttal pofára esnem. Kicsit késett ugyan, de végre egy egészen egyedi könyv az írónőtől Késtél címen. Na jó ez elég szar poén volt, de kicsit le vagyok eresztve, úgyhogy léci nézzétek el...

Victoria Schwab szenzációs sorozatkezdő könyve után folytattam a Az Archívum világának megismerését a Felszabadulásban, ami hozta az előző rész színvonalát, így kellemes olvasmányt nyújtott.

Halloween alkalmából próbáltam valami borzongatós könyvet olvasni, így bepróbálkoztam az Örök kísértéssel, ami sajnos nem bizonyult legjobb választásnak, mert nem tudott kilépni a középszerű könyvek rengetegéből.

Végül olvastam az Ulpius kiadótól is, ami eléggé kétesélyes dolog szokott leenni romantikus könyvek terén, de szerencsére most sikerült pont jót választanom A játszma személyében. A kritika még nincs teljesen kész, és nem is tudom, mikor fogok tudni legközelebb nekiülni befejezni, de elöljáróban el tudom mondani, hogy az NA kedvelői bátran megvehetik karácsonyra.





Mit hozott a postás?

Mostanában nem csak olvasni, de könyvesboltba járni sincs időm, aminek a pénztárcám felettébb örül. Főleg így karácsony előtt. Azért persze még így is sikerült költenem, de csak egy könyvre. Valamint Zsina volt olyan édes és meglepett Az Archívummal, így már a saját példányomat is olvashatom. 












Filmek:

Filmek szempontjából viszont elég bőséges hónapot tudhatok magam mögött. Nem véletlen, hisz mikor már annyit tanulok, hogy úgy érzem kifolyik a szemem, akkor inkább bekucorodok egy filmre, mint hogy tovább kelljen olvasnom, még ha az olvasmány teljesen más kategória is.  

Legutóbbi filmélményem Az éhezők viadala - A kiválasztott 1. része volt, amire Zsina hurcolt el, hogy végre kicsit kimozduljak. Elöljáróban el kell mondanom, hogy én már nem olvastam a trilógia 3. részét, így nem igazán tudtam mi lesz. Persze a spoileres részek már hozzám is eljutottak. Ennek tükrében viszont ugye a legtöbb rész váratlan volt számomra, viszont még így is voltak üres járatok. Nagyon érződött, hogy valamivel ki kellett tölteni azt a 2 órát. értem én, hogy kell a pénz, két filmmel pedig több jön be, de annyival jobb lett volna, ha egyben hagyják ezt a részt is.  Ennek ellenére tetszett a film és Jennifer Lawrence még mindig tud színészkedni, ami nagyban megmentette a legfőképp Katniss lelki problémái körül forgó történetet. A csúcspont pedig egyértelműen a dala volt, fantasztikus lett az a jelenet, nagyon örülök, hogy megzenésítették, még most is kiráz a hideg, ha csak rá gondolok. Snow elnöktől még mindig kiver a frász. Az a pasi nagyon tud játszani! 10/7

Valamelyik nap végül csak megnéztem a Transformers legújabb részét is, a Kihalás korát, annak ellenére, hogy megfogadtam nem teszem. Mazochizmus forever. Szimplán csak nevetséges volt... 10/2





Adam Sandler utálatom ellenére végül a Kavarást is sikerült megnéznem, ami meglepően jó kis film lett, és az sem vett le ebből az élményből, hogy a színész iszonyatosan idegesített minden egyes jelentben. Ráaádsul utóhatásként jelentkezett a csillapíthatatlan vágy egy afrikai út után. 10/6

Ezeken kívül láttam még az Anarchia: A megtisztulás éjszakáját, aminek az alapkoncepciója nagyon tetszett és a megvalósítása is jó, így megkapja a 10/8-as értékelést, valamint a Légiót is sikerült végre megnéznem, ami viszont nem nyújtott valami nagy élményt 10/5

A horror se maradhatott ki novemberben, így megnéztem az Átokdobozt, de az a röhej, hogy már nem is emlékszem miről volt benne szó. Csak annyi maradt meg, hogy megjegyeztem, hogy a természetellenesen viselkedő kisgyerekek a legijesztőbbek. Meg a babák. Mindig is utáltam őket. 10/3

Karácsonyi meglepetés közeleg...

Ugyan blogolni nem lesz nagyon időm az elkövetkezőkben, de a karácsonyról nem feledkeztem meg és Nektek is készülök pár meglepetéssel, amihez jó sok kört kellett futnom ebben a hónapban, így remélem minden össze fog jönni. Bár már most úgy látszik, hogy az egyik meglepetésem át fog csúszni újévre, de remélem így is örülni fogtok. Részletekkel hamarosan....








>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése