In film TV sorozat

Sorozatszemle: hírek az őszi sorozatokról - berendelések, kaszák, befejezések

Az őszi sorozatokról kijött az IMDb-n a készítők döntéseinek összegzése, így gondoltam veletek is megosztom a jó, vagy éppen csalódást okozó híreket.

Teljes évadot rendeltek neki:
Madam Secretary
Gotham
Jane the Virgin
Scorpion
The Flash
NCIS: New Orleans
Forever
The Mysteries of Laura 
Black-ish
Stalker
Hogyan ússzunk meg egy gyilkosságot?
 
Ezek közül én a The Flash és a Forevert láttam eddig csak, de több is tervbe van véve. Mindenesetre ezt a kettőt tényleg csak ajánlani tudom, mert nem érdemtelenül kapták meg a teljes évados berendelést. Erről a kettőről pedig majd várható a későbbiekben egy hosszabb kritika is. Addig is menjünk tovább.


Újraindított:
Transparent - berendelték a 2. évadot
Luxusdoki  - Az USA betervezte a 7. és a 8. évadot


Kaszáltak:
Mulaney - 13 epizód lesz levetítve az eredetileg 16 epizódos évadból
Selfie - ebből is leadják a berendelt 13 epizódot, de utána végső búcsút vesznek tőle
Bad Judge - ezzel is ugyan az a helyzet
A to Z - szintén csak 13 epizódot kapott az Így jártam anyátokkal anyukája is
Utopia - már nem is vetíti a Fox (igazából erről még csak nem is hallottam eddig)
Witches of East End - a Lifetime bejelentette, hogy nem kapja meg a 3. évadot, így a 2. évad végén lévő csavar megoldatlanul marad

Ezek közül nekem nagy szívfájdalma a Witches of East End, de az A to Z is aranyosnak tűnt, igaz csak 3. részt láttam még belőle. A többiért viszont nem kár szerintem, persze ez szubjektív vélemény.

Befejeződnek az adott évaddal:
Hell on Wheels - az AMC bejelentése szerint visszatér a western dráma egy 14 részes 5. és egyben utolsó évadra   
 
Kinek mi a vélemény a döntésekről?

 
>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése