In Top Ten Tuesday

Top Ten Tuesday #13 - Top 10 folytatás, amire már nem bírok várni

A Top Ten Tuesday című rovattal a The Broke and  the Bookish oldalon találkoztam szembe és nekem is megtetszett, így csatlakozom hozzá. A lényege, hogy minden kedden feldobnak egy témát a blogon és ahhoz csatlakozva a bloggerek is megmutathatják a kiszemeltjeiket, azaz a Top 10 listájukat.

Az eheti téma: Az a 10 sorozatfolytatás került fel a listára, amire már nem győzök várni és azonnal a kezem között akarom tudni a *drágaságot*

 A vér énekének a folytatására már abban a pillanatban vágytam, mikor elolvastam az első rész utolsó mondatát, de angolul valahogy nem akarózott elkezdeni egy ilyen vaskos könyvet. Úgyhogy most jelen pillanatban a Fumax kiadóra várok. Várok...és még mindig várok. 

A Riyria-krónikák befejező része se maradhatott le a listáról, de ez már az a kategória, hogy lehet nem bírom ki és elolvasom angolul.

 Ward alap. Már csak az Ulpiusnak kéne kiadnia.

Dan Wells egyike a kedvenc íróimnak, a Nem vagyok sorozatgyilkos sorozat pedig valami fenomenális, így egyértelműen itt a helye.

Már áradoztam egy sort arról, hogy mennyire örülök, hogy még is folytatják ezt a remek sorozatot magyarul, ezért hát természetesen én is beszerzem ezt a részt. Ha már hajlandó kiadni a kiadó, támogassam is.

 Már ha egyszer valaha is megjelenik, akkor nagyon fogok neki örülni...

Igaz, hogy még nem fejeztem be az előző részét se a sorozatnak, de ez nem akadályoz meg abban, hogy azonnal akarjak Lothaireről olvasni.

A Garaboncot imádtam, a Zsarátot meg utáltam, így kell a 3. rész is, hogy véleményt mondhassak a sorozatról is.

A Lorieni krónikák abba a kategóriába tartozik, ami ugyan nem a kedvenc sorozatom egyike, ennek ellenére mindig azonnal kell a folytatása.

Egy remek történelmi romantikus regényre vágyok mostanában és ha az első részét vesszük alapul, akkor ez egy remek választásnak tűnik.

Ez lenne a pillanatnyi tízes listám, de persze ez a kedvemtől és a legutóbbi olvasmányomtól függően nagyban változhat. Ti melyik könyvet várjátok a legjobban?

 
>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése