In sablon

Karácsonyi feeling - új sablon



Bizony, jól látjátok, új sablont kapott a blog és betéliesedtünk! Van ilyen szó?


Már több, mint egy éve nem cseréletem le a kezdeti sablont - persze folyamatosan voltak kisebb, nagyobb simítások eszközölve benne - így már éppen itt volt az ideje egy kis pepecselésnek a blogger elképesztően segítőkész sablontervezőjével. Mivel szinte analfabéta vagyok a hasonló bámulatos dolgok elkészítéséhez, így inkább letöltöttem egy hangulatban megfelelő hátteret és voilá, ez lett az eredmény. Remélem nektek is úgy tetszik, mint nekem. 

A későbbiekre nézve, nem tudom még, hogy visszakerül-e az eddigi sablon, vagy majd keresek egy újat, még elválik. A közeljövőt tekintve pedig: egyelőre ne nagyon számítsatok posztokra mert semmi időm nincs - igen, tudom, erre persze volt - de a nyereményjátékkal viszont hamarosan jövök (leghamarabb hétvégén), ha nem akarok egy utókarácsonyi ajándékozást belőle. 

Addig kellemes mikulást mindenkinek!


>

Related Articles

2 megjegyzés:

  1. cuki! Tetszik. (Mondjuk főleg a tapsoló Piton :-) de tényleg jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :) Nekem is azért tetszett meg mert olyan cuki:) Mármint a háttér, de Piton is:P

      Törlés