In 5 pont Athenaeum Behálózva Emma Chase erotikus férfi nézőpont romantikus

Emma Chase - Behálózva

Behálózva #1

 

Drew sokat tud a nőkről, de nem eleget. Drew Evans igazi főnyeremény. Szívdöglesztő, rámenős, gazdag, egyszóval olyan pasi, akinek mosolyáért New York legtökéletesebb alakú hölgyei örömmel ledobnák magukról a trendi kis koktélruhát, és még nagyobb örömmel hagynák el megunt férjeiket. Ő a társasági élet központja, a cég titkos reménysége, a család mintapéldánya, de egy napon eltűnik a színről, és jó oka van rá. Állítólag lázas betegen fekszik és kúrálja magát. De ugye ezt a dumát egyikünk sem veszi be? Katherine Brooks éles eszű, állhatatos és gyönyörű. A siker érdekében mindenen és mindenkin átgázol, ha kell. Drew és Kate gyönyörű pár lehetnének. Ha nem gyűlölnék egymást minden erejükkel. Ha nem vágynának egymásra minden porcikájukkal. Vajon ki kerül ki győztesen kettőjük világraszóló párharcából? Ki engedelmeskedik kinek, ki a főnök az ágyban és ki a cégben?
**************
"Látják azt a mosdatlan, borostás rakás szerencsétlenséget a kanapén? Azt a piszkosszürke pólós, szakadt mackóalsós fazont?
Az vagyok én, Drew Evans."
Ez egy szórakoztató energiabomba könyvnek álcázva. 
Ez a könyv kiválasztott engem és a tökéletes időpontban megtalált, hogy egy felejthetetlen délutánt tölthessünk együtt. Nem tudom honnan tudta, hogy most pont van szükségem, de nem is érdekel, mert így volt tökéletes. Még sose olvastam olyan romantikus könyvet, ami csak és kizárólag a férfi szemszögéből enged bepillantást az eseményekbe, így mikor először hallottam róla, már tudtam, hogy ezt a könyvet mindenképp el kell olvasnom.
„Egyszerű férfilogika: ha egy nő dühös, az azt jelenti, hogy szeret. Mert ha egy kapcsolatban a csaj már nem is kiabál veled, akkor cseszheted. A közöny a nők halálos csókja.”
A legjobb az egész regényben a stílus volt. Olyan érzésem volt, mintha egy filmet néznék, amit a főszereplő, Drew narrál végig. Bizonyos részeknél megállította a filmet és kiszólt hozzánk, az olvasókhoz, hogy minden infó a helyére kerüljön, ezáltal pedig nagyon közvetlen, könnyed és humoros lett a stílus. Ennek köszönhetően pedig úgy éreztem, mintha Drew mellettem ülne az ágyon és elmesélné, hogyan esett szerelembe és hogyan vált egy egyszerű pasiból, igazi férfivá. Az mondjuk rögtön lejött, hogy nő írta a könyvet, mert Drew összes gondolata annak felel meg, amit mi nők feltételezünk a pasikról. A létező összes sztereotípia fel lett soroltatva, amire nem azt mondom, hogy nem igaz, csak kicsit ki lett sarkosítva, de én nagyon élveztem. Drew egy igazi arrogáns, elkényeztetett, elbűvölő nőcsábász, aki nem próbál senkit ennek az ellenkezőjéről meggyőzni és teljesen meg van arról győződve, hogy az élete tökéletes. Azt hiszi megvan mindene, amire csak vágyhat egy férfi: menő állás, amiben piszkosul sikeres, a lábai előtt heverő nők, sok pénz és szerető család, aki persze az agyára mennek. Aztán belibben a képbe Kate az okos, ambíciózus újonc a cégnél, aki teljesen felforgatja az életét. Nem mellesleg a rivalizálás is megindul, amit nagyon élveztem. Mindig szeretem ezeket a dolgokat a könyvekben.

Nagyon érdekes volt, hogy a hősnőt csak és kizárólag Drew szemén keresztül ismerhettük meg, teljesen szokatlan élmény volt, de nagyon tetszett ez a felállás. Szerettem, hogy nem omlott Drew lábai elé, és képes volt gatyába rázni ha kellett. Jó sok sablon jelenettel lett tarkítva  a kapcsolatuk, de nagyon jól bánt ezekkel a klisékkel az írónő, így felhőtlenül élvezni tudtam a könyvet. Elvégre nem véletlenül lettek ezek klisék, nem? Mondjuk ebben nagyban közrejátszhatott a tény is, hogy most pont erre vágytam. Alapjáraton Drew nagyon nem az eseten, az a kategória aki ugat, de nem harap. Nagy szája volt, de amint tenni is kellett volna valamit, rögtön megfutamodott, de szerencsére erre ő is rájött és túllépett ezen a hibáján, vagyis felnőtt a feladathoz. Én pedig mindezt mosolyogva vagy éppen fejcsóválva követtem nyomon.  

Nagyon szerettem a mellékszereplőket is, az egész család levett a lábamról és a közös jelenteket mindig élveztem olvasni. A kedvencem viszont Mackenzie volt, Drew unokahúga, aki teljesen az ujja köré csavarta a nagybácsit. Nagyon édesek voltak a közös jeleneteik, ráadásul ha olyan lesz mint az anyukája - Drew testvére, Alexandra alias Sárkány - akkor kő kövön nem marad a közelében. Komolyabb témák is felütötték a fejüket inkább csak bekukkantottak például arról, hogy a Disney mesék mit tanítanak a lányoknak, amin csak nagyokat bólogattam.
„Nem mindennap hall az ember egy négyévestől olyat, hogy a herceg egy seggfej, aki csak visszafogja Hamupipőkét.”
Összességében nagyon élveztem ezt a könyvet és csak ajánlani tudom a kikapcsolódni vágyó olvasóknak. De fontos, hogy akkor vegyük a kezünkbe a könyvet, ha egy ilyen könyvre vágyunk, mert nem érdemes elrontani ezt az élményt.

U.i.: Egyszer szívesen olvasnék egy olyan romantikus könyvet, ami nem csak férfi szemszögből van megírva, de férfi is írta.

„Hát ennyi volt. Köszönöm, hogy velem tartottak. Most viszont már tényleg menniük kellene.”


5/5

Eredeti borító
Borító: 4/5
Történet: 5/5
Karakterek: 5/5
Kedvenc karakter: Mackenzie, Alexandra, Kate

Kiadó: Athenaeum
Kiadás éve: 2014
Oldalszám: 320.o.
Fordító: Szieberth Ádám
Műfaj: romantikus
Eredeti címe: Tangled
Goodreads-es átlag: 4.21
Molyos átlag: 91%
Könyvtári példány





>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése