In Top Ten Tuesday

Top Ten Tuesday - Top 10 könyv, amit karácsonyra szeretnék

Közeleg a karácsony és mindig nagy élvezetet jelent - sok egyéb mellett - számomra ilyenkor összeállítani a kis listámat, ami alapján meg lehet engem majd "lepni". Íme az én Top 10 "akarom" könyvem:

 Mert Mark Lawrence, mert imádtam az első részt és mert már alig várom. 

Ez hirtelen fellángolás, mert az utolsó két olvasmányom a sorozat első két része volt - és habár még nem írtam róluk időhiány miatt, de annyit mondhatok, hogy nagyon megéri beszerezni a sorozatot. Nem véletlen rajongok annyira Rick Riordan stílusáért. 

Nem is volt kérdés, hogy amint megjelenik az Ambrózy báró esetei következő rész, az szépen a polcomon fog landolni. Az csak mellékes, hogy ez pont karácsony lesz. Remélem. Kíváncsian várom Ambrózy báró és Mili legújabb kalandjait. 

Sokáig nem voltam benne biztos, hogy megvegyem-e, mert a Fekete Tőr Testvériség új részeit már nem vettem meg az utóbbi időben, ahogy a lelkesedésem csappant a sorozat előrehaladtával. De miután Zsina azt mondta, hogy olyan minőséget kapok, mint az FTT elején mégis csak felkerült erre a listára.

Őszintén bevallva itt teljes egészében a borítómániás énem döntött, de miután megnéztem a tartalmát, talán nem lesz melléfogás. (Megjegyzés: bármennyire is szeretnék leszokni a borító alapján könyvválasztós szokásomról, nem nagyon sikerül.)

Itt nem is egy könyvet, hanem az egész trilógiát szeretném. Mivel voltam olyan türelmes, hogy kivételesen megvárjam még megjelenik az összes rész, így majd egyben elolvashatom. Ami meglehetősen ritka, úgyhogy most büszke vagyok.

Habár már egy ideje kinőttem a mesékből, de még mindig oda vagyok értük, így már angolul kinéztem magamnak ezt a regényt. És mikor az értékelések alapján kiderült számomra, hogy az író kiforgatja a mesés elemeket, csak még jobban akartam. 

Már jó ideje ácsingózok erre a regényre. Az előző kiadáshoz már volt szerencsém és jól be is húzott a csőbe, ugyanis csak azután jöttem rá, hogy két példányban van kiadva, miután elolvastam az első felét és a második nem volt nálam. Na, ez azóta is ebben az állapotban maradt, így ideje lenne már elolvasnom az egészet. 

Valószínűleg ez a sorozat lesz 2015 legjobb urban fantasyje számomra és Kate és Curran párosát vétek lenne nem megismerni. Szóval attól függetlenül, hogy olvastam már az első 4 részt angolul, magyarul is szeretném a polcomon tudni a sorozatot. Remélem  nem állunk majd meg az első rész után a kiadásban. 

Mivel imádtam a Hollóárnyék-trilógia előző két részét és nem nagyon akarok még pluszba a magyar megjelenésre is várni, ha nem muszáj, így ez a vaskos példány is felkerült a listámra. Kicsit ugyan félek tőle, mert nem kapott olyan jó kritikákat, de hát sokszor bebizonyosodott már, hogy nem feltétlen egyezik az ízlésem az nagy átlaggal.


Ti mit szeretnétek a legjobban megkapni karácsonyra?




>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése