In havi összesítés

Worst of 2015 - a másik véglet

Még a Best of 2015 című évösszegzős posztomban megígértem, hogy megcsinálom majd a másik végletet is, azaz az előző év csalódásait. Kicsit ugyan elhúztam a megírását, de íme:

Az év csalódása
KRITIKA
Ez a könyv nem azért nyerte el első sorban ezt a "neves" címet, mert annyira rossz volt - egy teljesen átlagos YA könyv lett. De mégis pont ezért, mert én sokkal többet vártam volna tőle, azt hittem, hogy fejlődött annyit ez a sorozat, hogy ennél jobb legyen. Remélem tényleg és ez csak egy kilengés volt. Majd a következő rész eldönti. Az viszont biztos, hogy már nem várom akkor hévvel, mint anno ezt.

Az év negatív meglepetése
KRITIKA
Nagyobb a füstje, mint a lángja
KRITIKA

Legrosszabb adaptáció










 
Legrosszabb sorozat - pedig vártam


>

Related Articles

2 megjegyzés: