In 5 pont Abigail Roux angol Cut & Run erotikus LMBT romantikus szavak nélkül

Szavak nélkül: Abigail Roux - Armed & Dangerous

Cut & Run #5


Zane Garett nincs túl jó formában az utóbbi időben. Miután Ty egyik reggel eltűnt mindössze egy levelet hagyva hátra, senki és semmi nem menekülhet a haragja és a frusztrációja elöl egészen addig, még Chicagoba nem rendelik. Ahol szemtől szembe találja magát mindezeknek a felgyűlt érzelmeknek az okozójával.

Tynak szüksége volt egy kis időre, hogy egyedül legyen és feldolgozhassa a problémáit. De ez sem tarthat örökké, ugyanis a főnöke megint megbízta őt egy magánakcióval és Zanet küldte segítségnek. Egy CIA ügynököt, Julian Crosst kell biztonságban elszállítaniuk Washingtonba miközben a CIA és az FBI is üldözi őket és ha ez még nem lenne elég, Juliannek esze ágában sincs velük menni és nem kér a védelmükből sem, köszöni szépen. 

Ty és Zane eltökélte, hogy egy darabban viszik el Juliant DC-be, de egyre lehetetlenebbnek tűnik a küldetés, miközben a saját érzelmeikkel is meg kell birkózniuk. 
***********

Az utolsó részt már jó régen olvastam - a moly szerint majdnem 2 éve, ráadásul véleményt se tettem róla közzé. Na nem azért mintha nem tetszett volna, csak szokás szerint elmaradt és inkább olvastam helyette. Mindenesetre már hiányzott nekem ez az elcseszett páros, így ideje volt folytatni a szériát. És nem gondoltam, hogy ez még lehet jobb, de örömmel tévedtem.  
Csak akkor jöttem rá, hogy mennyire hiányzott már ez a sorozat, mikor elkezdtem olvasni...
...ebben a részben végre előtérbe kerültek az érzelmek és a sok kínlódás után most felvállalták azokat egymás előtt a srácok. Voltak jelenetek, amiket lehet még nyálasnak is tartottam volna, ha nem szenvedünk annyit az előző részekben ezért a végkifejletért. Végre, olyan aranyosak voltak!...
...persze nem mondom, most is voltak frusztráló részek. Elvégre nem hazudtolják meg magukat...
...de a poénokat is hozták, úgyhogy meg van bocsátva...
...a "krimi" szál még mindig abszurd és irreális, bár már rengeteget fejlődött az első rész óta...
...de kit érdekel?!...
...a szerző is pontosan tudja mik a könyv erősségei...

...Egyszerűen csak szerettem!

U.i.:
Juliant és Cameront meg egyenesen imádtam! Na meg jó ötlet volt az ő nézőpontjukból is olvasni.

****************
5/5

következő rész
Borító: 4/5
Történet: 4/5
Megvalósítás: 5/5 - igazi guilty pleasure
Karakterek: 5/5
Kedvenc karakter:Ty, Zane, Julian

Kiadó: Dreamspinner Press
Kiadás éve: 2012
Oldalszám: 330.o.
Műfaj: LMBT, akció
Goodreads-es átlag: 4.57
Molyos átlag: 95%
A képek a Pinterestről származnak
A sorozat részei megtekinthetőek a Könyvek fül alatt. 












>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése