In Top Ten Tuesday

Top Ten Tuesday - 10 könyv, amit együltő helyemben elolvastam

Kedd van, így jöjjön egy kis Top Ten Tuesday rovat Szerda van, ami azt jelenti elfelejtettem tegnap közzé tenni... - ezúttal olyan könyvekkel a teljesség igénye nélkül, amiket együltő helyemben elolvastam. Akár azért mert olyan rövid, akár azért, mert olyan jó, hogy nem bírtam letenni. Persze ehhez az is kell, hogy legyen annyi időm, hogy egyben elolvashassam. Ez a pont pedig azért általában nagy akadály. Hát igen mikor az élet közbeszól.

Ennél a könyvnél mind a kettő igaz, mert egy iszonyatosan pinduri kis mese, de ettől függetlenül élveztem minden percét. 

Legutolsó közzétett véleményem erről a könyvről volt és ott részletesen taglaltam, hogy miért is imádtam ennyire ezt a könyvet. Szóval nem jártatom a számat feleslegesen. 

Én lepődtem meg a legjobban, hogy mennyire magával ragadott ez a regény, nagyon tetszett a cselekmény tálalása és a könyv szerkezete, de legfőképp a főszereplő nyert meg magának. Írok majd erről is - az egész sorozatról - egy posztot, de addig is annyit mondanék: Erősen ajánlom olvasásra!

Alexa Riley könyvei pont azért jók, mert olyan rövidek - tökéletes időtöltés utazásra, egy kis szünetbe a munka alatt/iskolában vagy egy ebéd mellé az erotika rajongóinak. 

Ennél a regénynél nyugodtan mondhatom, hogy magába rántott, hisz egyhuzamban elolvastam az egészet. Addig nem eresztett a sztori még ki nem olvastam.

Imádom ezt a sorozatot és az írót, így mikor belekezdtem egyszerre be is faltam a egészet. Azóta meg elvonási tüneteim vannak. Hol van már a következő rész?

Ennél a könyvnél nem az játszott közre, hogy annyira jó lett volna, hogy ne tudnám letenni. Inkább csak megszokásból olvasom már ezt a sorozatot, na meg mert szeretem az írónőt. Mindenesetre ezt is egy szuszra olvastam el - amiben sokat segített, hogy rengeteg benne az ismétlés.

Azt hiszem elég ha csak annyit mondok, hogy Julie James, mert az én esetemben az írónő könyveinek ilyen hatása van rám. Remélem olvashatunk még tőle magyarul.

Iszonyat jó kezdése volt ez a regény a sorozatnak, nem is bírtam abba hagyni, olvasnom kellett utána angolul a folytatást. 

Azt hiszem minden okot leírtam a kritikában. Nincs mit szépíteni, imádom Tyt és Zanet.

Nektek melyik volt az utolsó könyv, amit együltű helyetekben elolvastatok?


>

Related Articles

1 megjegyzés: