In várható könyvadaptáció

Filmvászonra kerül a Nem vagyok sorozatgyilkos

Aki ismer, vagy olvassa a blogot, annak nem lehet nagy meglepetés, ha azt mondom, hogy imádom a John Cleaver/Nem vagyok sorozatgyilkos sorozatot. Így képzelhetitek az első reakcióm, mikor megtudtam, hogy filmet készítenek a könyvből - bizony, rendesen megrémültem. Nem egy vagy éppen kettő kedvelt könyvemet vittek filmvászonra, ami aztán rossz szájízt hagyott maga után és nem akartam, hogy ebből a lélektani, misztikus thrillerből egy hollywoodi tinifilmet csináljanak egy kis misztikummal megspékelve. Aztán felröppentek az első pletykák és infómorzsák a filmről és kezdtem megnyugodni. Persze még mindig kétkedve várom, de már egészen felütötte bennem a fejét a remény és a kíváncsiság. 

Miről is van szó? Egy független filmről, kis költségvetéssel és viszonylag ismeretlen színészekkel, vagyis lényegében megvan minden alapanyag, hogy a hypeot a hollywoodi csillogást és kliséket mellőzve egy remek adaptáció lehessen. Persze ez fordítva is elsülhet és lehet visszafordul és képen töröl majd. Majd meglátjuk. De az első betekintés és jelenetfotók alapján kissé elvont lesz, vagyis minden esélye megvan, hogy visszaadja a könyv hangulatát. A két főszereplőt Max Records (John) és Christopher Lloyd (Crowley) játssza és a filmet először filmfesztiválokon (már be is mutatták a SXSW Film Festivalon) mutatják be idén. Majd moziba is kerül és végül DVDn is kapható lesz.

John Wayne Cleavernek hívnak.
15 éves vagyok, és a hullák a hobbim.
A terapeutám szerint szociopata vagyok.
De nem vagyok sorozatgyilkos.

John veszélyes, és ezt ő is tudja magáról. Megszállottan érdeklődik a sorozatgyilkosok iránt, de nem szeretne hozzájuk hasonlóvá válni. Pedig óriási a kísértés…

Mivel gyerekkora óta a családja által üzemeltetett halottasházban segédkezik, hozzászokott a holttestek látványához és meg is kedvelte őket. Azok legalább az élőktől eltérően nem kérnek számon rajta minduntalan emberi érzéseket.
Amikor egy brutális sorozatgyilkos elkezdi áldozatait szedni a kisvárosban, kénytelen felülírni a maga számára alkotott szabályokat, amelyekkel eddig kordában tartotta a benne lakozó sötétséget. Nyomozni kezd a tettes után, akiről egyre inkább az a benyomása: emberfeletti képességekkel bír.

Néhány jelenetfotó:



És végül egy kis bepillantás:




>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése