In book tag havi összesítés

Féléves Könyves Kiakadás (2016)

Egy évvel ezelőtt csináltam egy book taggel egybekötött féléves összegzést, amit nagyon imádtam írni, így úgy döntöttem idén is megismétlem.  Nem is húzom az időt, csapjunk is bele. 

➽2016-os eddigi olvasásaim:

Vivien Holloway - A bross
Abigail Roux - Armed & Dangerous  
Ilona Andrews - Magic Slays
Ilona Andrews - Magic Breaks
Ilona Andrews - Magic Shifts
Zsiványok
Alexa Riley - Taking What's Mine
Laurell K. Hamilton - Ragály
Penelope Douglas - Szívatás
Brenda Joyce - Halálos szerelem

+ ez évben született róla poszt a blogra, de amúgy előző éves olvasás:
Böszörményi Gyula - A Rudnay-gyilkosságok

Ez 26 (+ a Zsiványokból egy novella) olvasást jelent a jelenleg olvasottakon kívül, ami nem kiemelkedően magas, de most elég sok angol nyelvű könyvet olvastam, így elégedett vagyok vele. Főleg tudva, hogy mennyi időm is volt olvasni ebben az elmúlt időben. Persze az ideálistól messze jár, de sajnos az élet van olyan szemét, hogy közbe mer szólni. 

➽Jelenleg olvasom: 

Mark Lawrence - A hazug kulcsa Ezt már nagyon régóta húzom, de annyira unalmas az eleje és én meg annyira imádtam az előző részt, hogy ennek a kettőnek a kombinációja miatt nem akarok csalódni szóval mindig halogatom. Ez így leírva elég hülyén hangzik... szóval be kéne már fejeznem. 
M. R. Carey - Kiéhezettek Ezt is húzom már egy ideje, de erről nem én tehetek, mivel még mikor elkezdtem akkor az kölcsön könyv volt, amit vissza is kellett adnom mielőtt befejezhettem volna. De tegnap végre meg tudtam venni a Libri akciójában, szóval be tudom fejezni. 
Scott Hawkins - Az Égett-hegyi könyvtár Semmihez nem tudnám hasonlítani ezt a könyvet és még csak az elején tartok, de már most megbabonázott.

➽Könyvhörcsög akcióban, avagy idei új polclakók:

Most igyekeztem visszafogni magam, ami - még engem is meglepve - sikerült és alig vettem valamit. A legtöbb könyv ajándék volt, vagy akció keretein belül szereztem be. Persze azért nyári akcióknak nem nagyon tudtam én se ellenállni, és még ezeken kívül is vannak úton hozzám könyvek.


Borítómániás bejegyzések: 
Top 10:
Book tagek:
Népszerű(tlen) vélemény
Csak most jöttem rá, hogy mennyire nem volt kedvem idén tageket tölteni, teljesen döbbenetes. Bár ennek az is lehet az oka, hogy egy igazán jó se jött velem szembe mostanában...

Szavak nélkül:
Orson Scott Card - Végjáték
Abigail Roux - Armed & Dangerous
Idei új rovat, amit reményeim szerint nem kell sokat használnom - az indok, ami miatt megszületett nem éppen jó rám nézve. De tőletek viszont pozitív visszajelzéseket kapott, legnagyobb meglepetésemre.

➽Féléves Könyves Kiakadás tag➽

1. A 2016-os eddigi legjobb olvasmányod.
Ez egy nehéz kérdés, mert szerencsére elég jó könyveket sikerült elolvasnom. De legyen a Locke Lamora hazugságai, ami kedvenc lett. Értékelést is írok róla hamarosan. 

2. A legjobb folytatás, amit 2016-ban olvastál.
Kate Daniels sorozatát bedaráltam idén, és bármelyik része jöhet ide. Kissé rabja lettem a sorozatnak.

3. Friss megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél.
Annyi van, mint égen a csillag... Legyen az Égett-hegyi könyvtár, már el is kezdtem és hű. Ez a könyv nem piskóta. De az Agavés Nagyrészt halott is piszkálja a fantáziám.

4. A legjobban várt friss megjelenés az év második feléből.
Sok van, csak néhány a teljesség igénye nélkül:
Katherine Addison: A koboldcsászár
Mark Lawrence - Útitestvérek
Sebastien de Castell - Traitor's Blade (Fumax tervezi kiadni.)
Böszörményi Gyula - Ármány és kézfogó

5. Legnagyobb csalódás.
Szerencsére nem volt ilyen, még ha a Court of Mist and Furyvel nem is voltam teljesen kibékülve. Meg esetleg meg lehetne említeni a White Hot Kisst, de ott meg eleve nem voltak nagy elvárásaim, ami miatt csalódhattam volna.

6. Legnagyobb meglepetés.
Alexa Riley szösszenetei. Nem gondoltam, hogy nekem ez tetszeni fog, pedig de. 

7. Kedvenc új szerző (debütáló, vagy számodra új)
Scott Lynch, aki ugye a Locke Lamora hazugságait írta. Biztos nem ez volt tőle az utolsó könyvem, mert a pasi egy zseni.

8. Legújabb könyves szerelem.
Curran. Bocs Kate, de ellopom. (Kate Daniels sorozatból) Bár Rhyst se raknám ki a lakásból, ha hirtelen betoppanna. (A Court of Thorns and Roses széria)

9. Legújabb kedvenc karakter.
Nehéz kérdés. Eleve sok folytatást olvastam, szóval a szereplők nem voltak újak. Az újakból meg nehéz választani. Szerettem Locket, (Locka Lamora hazugságai) de Magnus (The Sword of Summer) is remek főhős volt, na meg persze Rhys (ACOTAR) se volt piskóta. Nem tudok dönteni. 

10. Egy könyv, amin sírtál. 
Céltudatosan elkerültem ezeket a könyveket ebben az évben, szóval nem volt ilyen. 

11. Egy könyv, ami boldoggá tett.
Beretva és tőr. Nagyon rövid volt ugyan, de azt a rövid időt, amit együtt töltöttünk végig vigyorogtam.

12. Kedvenc filmes adaptáció, amit az idén láttál.
Hát ha rosszat kéne írnom, azt kapásból tudnám sorolni, de a legjobb... hát A dzsungel könyve tetszett, bár azt se nevezném kiemelkedő alkotásnak... Nem nagyon néztem idén adaptációkat, vagy amiket láttam azok meglehetősen kiábrándítóak voltak.

13. Kedvenc értékelés, amit az idén írtál.
Nincs számomra kiemelkedő most, tavaly jobban voltak kedvenceim. Vagy mondhatnám úgy is, hogy mindegyik a szívemhez közeli, olyan mintha az én gyerkőceim lennének, hogy választhatnék közülük.

14. A legszebb könyv, amire az idén szert tettél. 
Holtversenyben A tűzkirálynő Anthony Ryantől és a Lélekvesztők B. N. Tolertől. Mind a kettő gyönyörű.

15. Mely könyveket szeretnél elolvasni az év végéig?
Hát többet, mint amennyi időm lenne rá. Leginkább a magánkönyvtáramból kéne az olvasatlan könyvek számát redukálni, mert megint felment jócskán az aránya. El kéne kezdenem a Malazai Bukottak Könyvének Regéje sorozatot, befejezni Anthony Ryan szériáját A tűzkirálynővel, elolvasni A falkát és még sorolhatnám. Bár nem panaszkodok, igaz bőség zavara, de kifejezetten jóleső érzés.

16. Kiket jelölsz?
Bárki viheti szokás szerint, de kifejezetten kíváncsi vagyok az elmúlt fél évére Liliane-nek, Ladybirdnek, Moncsycsynek és  AniTigernek.


Nektek milyen volt ez a félév? 

>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése