In book tag

Kávéőrült! | Book tag

Azt hiszem kijelenthetem, hogy mára már igazi kávéfüggőnek számítok! 

Persze erre a legtöbben csak egy vállrándítással válaszolnátok és egy "Na és?" kérdéssel unottan néznétek rám. Valóban nem nagy szó, vagyunk ezzel így egy páran. Sőt igazi kultusz alakult ki e köré a fekete ital köré. Igazából nekem is csak azért furcsa, mert az egyetem előtt én még ki nem állhattam a kávét. Komolyan, még a szagát se szerettem és mindig fintorral az arcomon kérdezgettem a barátaim, hogy hogy képesek ezt a löttyöt meginni. Arról már ne is beszéljünk, ha valaki ezt a mondatot a szemembe mondta volna, egyenesen őrültnek néztem volna. Aztán megismerkedtem én is a vizsgasuckkal és a kávé szép lassan az egyik túlélési formámmá alakult. Manapság már minden nap iszok és nem is csak arról van szó, hogy maga az íze hiányozna, ha nem innám, hanem folyamat ami az ivásával jár. Szinte már egyfajta szertartássá vált nálam. Sőt, ez össze is kapcsolódott a kíváncsiságommal, az utazásmániámmal és az újdonságok iránti örökös vágyakozással, aminek az eredménye egy elég szokatlan hobbim lett. Igazából még azt se tudom, lehet-e ezt hobbinak hívni. Inkább szabadidős tevékenység?  Szinte már vadászom az apró, hangulatos, eldugott kávézókat. Mondtam már, hogy van néhány érdekes hobbim?

És, hogy miért is osztottam meg ezt most veletek? Mert találkoztam egy book taggel a minap, aminek - kitaláljátok, nem? - a kávé volt a központi témája, én meg nem bírtam ellenállni és gondoltam megosztom ezt a kis részletet is magamról ezzel kapcsolatban.


FEKETE KÁVÉ – Egy sorozat, amibe nehéz belerázódni, de utána nem tudod letenni: 
A széthullott birodalom sorozat Mark Lawrencetől. Nagyon szeretem ezt a sorozatot, de az elején a Tövisek hercegénél kellett egy kis idő mire minden a helyére került és én teljesen belemerülhettem a sztoriba. Főleg Jorg tetteit és korát volt nehéz összeegyeztetni a fejemben. Valahogy a lelki szemeim előtt mindig idősebbnek jelent meg, mint amilyen kellett volna, hogy legyen.

BORSMENTÁS MOKKA – Egy könyv, ami a téli időszakban nagyobb népszerűségnek örvend: 
Személy szerint én ősszel-télen jobban szeretem a thrillereket, dark fantasyket, realisztikus olvasmányokat elővenni. Nem tudom, hogy nálam ez miért alakult ki, miért jó, hogy a havas, sötét és olykor komor  időben még sötétebb olvasmányokhoz nyúljak, de ez van. Ez alól a karácsony tartozik a kivételbe, mikor mindig valami mesejellegűt szeretek kézbe venni. Olyan nosztalgikus hangulatom lesz tőle. 

FORRÓCSOKI – A kedvenc gyerekkönyved: 
Ez kérdés? Bármennyire is elcsépelt, de akkor is örök kedvenc marad Harry Potter. Még akkor is, ha manapság kezd elegem lenni a körülötte csapott felhajtásból.

DUPLA ESZPRESSZÓ – Egy könyv, ami az elejétől a végéig izgalmas volt:
A legutolsó ilyen élményem A Court of Mist and Fury. Habár nem tudtam a vele kapcsolatos érzelmeimmel zöld ágra vergődni, az vitathatatlan, hogy végig izgalommal olvastam.

STARBUCKS – Egy könyv, amit mindenhol látsz:
The Cursed Child. Tényleg kezd sok lenni. Pedig én a fandom része vagyok. Vajon mit érez az, aki eleve nincs is oda érte? Vagy őt elkerülik ezek a hírek? Átsiklik felettük?

HIPSTER KÁVÉZÓ – Egy alulértékelt könyv:
Sajnos van egy pár. Ilyenkor sajnálom, hogy a középszerű, tömegtermékeket iszonyatos hype tudja övezni és az igazi gyöngyszemek meg eltűnnek miattuk a könyvek tengerében. Ilyen például a Locke Lamora hazugságai, a Füst és csont leánya sorozat vagy éppen a Kiéhezettek.

A TÖKÉLETES KEVERÉK – Egy könyv vagy sorozat, ami keserédes volt, de mindeközben tökéletes:
Hát ha a keserédes jelzőt használjuk, akkor kapásból nem ugrik be. De a tökéletesről eszembe jutott Orwell Állatfarmja. Nem, ez nem keserédes. Ez üt, mint állat. 

HOPPÁ! VÉLETLENÜL KOFFEINMENTESET KAPTAM! – Egy könyv, amitől többet vártál:
Már csináltam egyszer egy Top 10 listát a csalódásaimnak

*A képek a Pinterestről származnak.*


>

Related Articles

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése