In borítómánia

Borítómánia | Varázslatos téli világ

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem az egyik kedvenc évszakom a tél. Imádom a hóba borult tájat, a hideget, ami szinte a csontjaimig hatol és azt a mérhetetlenül nagy csendet, ami ilyenkor a természetre tud borulni. Na meg a kályha mellé vackolódást egy jó meleg pléddel, egy forró teával és egy jó könyvvel. És végre valahára kezd átjárni az évszak szelleme újfent - na nem a karácsony, az még messze nem tudott megragadni idén. Úgyhogy ennek örömére ezen a héten olyan borítókat hoztam, amikkel megpróbálom megragadni a tél csodáit.















Ez lett volna az én téli borítós kollekcióm számotokra. Remélem, titeket is annyira elvarázsoltak, mint engem. És élvezzétek ki a tél csodáit. Nektek, melyik a kedvencetek?


>

Related Articles

2 megjegyzés:

  1. ááááá, a Freedom is space for the spirit kell *-* Tejóég mennyire gyönyörű.

    VálaszTörlés
  2. Ugye? Nekem is az a kedvencem:)

    VálaszTörlés