In bookish

Summer Projekthét | Gondolatok a könyvesboltban...


Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem a nyár az az időszak, mikor beesek, akarva akaratlanul is, a könyvesboltokba. Az év többi napján ez sokkal ritkábban esik meg velem, akkor inkább az online rendelések mellett döntök, legfőképp időhiány miatt - amit a pénztárcám nem is bán, mert sokkal céltudatosabb tudok lenni a neten keresztül. Na de élőben... Az már egészen más tészta. Furcsa vonzereje van ezeknek a könyvesboltoknak, néha olyan érzésem van, mintha mágikus erővel bírnának felettem a lábam az akaratom ellenére is bevisz. Komolyan, néha észre sem veszem és már bent vagyok. nem az én hibám, hogy nem bírok ellenállni  csábításnak. Becsszó. 

Csak egy könyv! Csak egy! Ne nézz szét! Céltudatosan a kasszához mész! Ne, nem nézed! Mi, akció is van?....Nem! Kitartást. Ú, kijött az új rész. Ne. Tudom, hogy meg tudod csinálni, kislány. Wow, ez ilyen szép élőben? *két szatyornyi könyvvel távozik a boltból*

Jé, milyen szép a kemény kötéses kötet. Csak megnézem közelebbről. Persze, hogy nem veszem meg, megvan a régi kiadásban. Csak éppen megsimizem... *Tíz perc múlva a kasszánál.*


Ó itt a kedvenc könyvem. De miért van így eldugva? Hmm...csak éppen egy kicsit előrébb hozom, semmi feltűnő. *kipakolja a polc elejére, a többit arrébb tolva, ha tehetné hatalmas neon nyíllal kiegészítve.* Na, máris jobb. Hmmm... az a vásárló pont úgy néz ki, mint aki szeretné. Mármint ki ne szeretné ezt a könyvet? Talán oda kéne adnom neki. Biztos szeretné. Odamenjek? Á, hülyének nézne. De nem lehetek ilyen, nem foszthatom meg ettől az élménytől. Odamegyek... *mindezalatt a vásárló már rég kisétált az üzletből, kissé furcsa pillantásokat vetve rám*

*negyed órája köröz a boltban, végre megtalálja a keresett high fantasy könyvét a gyermekkönyvek között* Mégis milyen elgondolás szerint van ez a bolt berendezve?

*az egyik vásárló leveszi az egyik kedvenc könyvem a polcról* Hé, new bestie! Ez a sors keze. 

Nektek is vannak hasonló, őrült gondolataitok? Ugye van? Mond, hogy van és nem vagyok egyedül dilis.


@Virág_Blogger @Sol @BarbyMalik0112 @neverhood @csokitorta @NagyDorka @Ashley_Redwood @sateenkaarigirl @perpetua @Gothic01 @AliceBertrand @M_Annie_99 @Vicky3 @VNoémi @FairyDust @molly_ @Mira_Könyvespolca_blog @_RókaLány @AniTiger @Niitaa @pveronika @Valentine_Wiggin @Judy22 @Beatrice8
>

Related Articles

6 megjegyzés:

  1. jajj ez annyira én vagyok:P
    Jó kis bejegyzés lett:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi^^ lehet kissé furcsán szoktak ránk nézni néha a könyvesboltokban, de nem cserélnék a "normális" emberekkel:)

      Törlés
  2. Juuuhuu, ez nagyon kiraly lett, es annyira igaz :DD Nalam mondjuk foleg az, mikor keresek ezerrel egy konyvet es vegul valami total maa kategorianal van... az ilyen felhuz xd
    meg jellemzo gondolatom a "kerlek ne gyere ide, ne gyere ide, neee" mikor meglatom kozeledni az egyik eladot xd mondjuk ez minden boltban igy van... nem szeretem ha elkezdenek ajanlgatni valamit :D Mondjuk vannak nagyon jofejek is, pl egyszer egy elado srac felismerte a Pokoli szerkezetekes nyaklancom, a munkatarsanak meg olyanja volt :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, néha késztetést érzek, hogy jelentkezzek, hogy majd én berendezem a boltot! xD
      Az eladós mondjuk engem nem szokott zavarni, mert jót tudok velük beszélgetni. Bár az felhúz mikor az ajánlásából látszik, hogy gőze nincs az adott könyvekről. Akkor inkább ne ajánljon semmit. :)
      De cuki, az ilyen jó tud esni.

      Törlés
  3. Úú, ez nagyon jó! Pár rám is igaz, főleg a teljesen más kategóriában van a könyv, vagy esetleg még rosszabb, egy sorozat nem sorrendben! Legszívesebben minden ilyet kijavítanék, de az mégiscsak fura lenne így szolídan rendezkedek.
    Mondjuk az ajánljuk idegennek a kedvenc könyvemet is volt már velem. Meghallottam, hogy pont a megvásárlásán gondolkodnak és már majdnem odamentem, hogy rábeszéljem őket.
    Ha elereszteném magam szerintem a könyvesbolti eladók rémálma lennék, azon kívűl persze, hogy felvásárlom a fél boltot ha tudom. :D
    Lehet én is írok egy ilyen bejegyzést valamikor, ha nem zavar. Természetesen mondanám, hogy tőled van az ötlet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, és persze nyugodtan írhatsz:D
      Én rendszeresen bele szoktam kotyogni, ha látom, hogy vacillálnak egy olyan könyv fölött, amit már olvastam. Bár szerintem ez a blogolás mellékhatása:)

      Törlés