Egy könyv kiadásánál nem csak a tartalomra kell figyelni - habár végső soron az a lényeg - hanem meg kell tervezni egy borítót, ami magára vonja a vásárló figyelmét, valamint egy könyvcímet is, ami felkelti az érdeklődését. Hisz gondolj bele, ha bemész egy boltba mindenféle terv és utánanézés után, anélkül, hogy megnéznéd a friss megjelenéseket, mellőznéd a kritikák és ajánlások olvasását, akkor mi alapján emelsz le egy könyvet a polcról? Igen, általában a borítója és a címe miatt. Vagyis szükség van valamire - egy kis pluszra - hogy Te, mint potenciális vásárló felfigyelj arra az egy könyvre a rengeteg másik lehetőség között. Persze az az ideális helyzet, mikor mind a kettő tényező ki van pipálva, de már az is nagy előnyt jelenthet, ha figyelemfelkeltő címe van a könyvnek.
A következőkben tehát olyan könyveket mutatok meg, amiknek a címe nálam elérték a kívánt hatást:
Számotokra melyik volt az a könyvcím, ami elérte a "Hé, itt vagy! Itt-itt!" hatást?
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése